16 januari 2016

Spelning!

Okategoriserat

Hej!
Tydligen så varken publicerades eller sparades mitt inlägg som jag skulle lägga upp idag. :( Så det här får bli en kortis så det inte blir helt tomt!

Är på stan nu och har träffat saknade Rebecca och snart ska jag träffa några andra för att äta och sen ska vi på spelning och se fina Lilly och en annan kompis till mig! Livekarusellen drar ju igång ikväll så det är det vi ska på. ^^ Blir kul!

Hoppas ni har en bra lördag, kram!
Linn Strömberg

Hoppas du har det super bra <33

Amanda CL

sånt är så störande!

hopaps du får en trevligt kväll :)

sv: vad bra :D

Amanda CL

sånt är så störande!

hopaps du får en trevligt kväll :)

sv: vad bra :D

Catrin Monica Sandberg

Tråkigt att inläggnen försvann :(

Terese

Vad jobbigt, avskyr när sådant händer!

sv: Åh tack så supermycker fina du, blir så himla glad av att höra det!!
Tack detsamam till dig!
Kram

Flisan

sv: tack det gick bra fast nu måste jag bara vänta och se om jag får det ir inte :P

Pälsbloggaren

Hoppas det blev en bra lördag :-)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Hoppas att ni hade kul :D

JoJo

det låter som att du hade en toppenlördag! :)

sv; tack, vad kul att du gillar inlägget! :) kram

johanna

mysigt!

coffeeandcupcake.blogg.se

Låter som en härlig dag :)

ISABELLA

Härlig dag låter det som! :)

MATILDA

Vad roligt! :) kram

Jasmine

(Sent) Svar: Tack, kul att du gillar min nya kalender. Den har redan hjälpt mig mycket, och då har bara två veckor av det nya året passerat.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress