Igår kväll träffade jag min fina vän Lilly för en välbehövd spakväll! ♥
Det var så mysigt, och lite av en tradition hon och jag har. ^^ Det blev bastubad i vår bastu, chokladdoppad frukt, fotbad, tända ljus, mysig musik och självklart massor av prat och fniss. Julklappsbyte fick vi också till och jag tackar och bockar för min fina present. ♥
 
Ikväll är det ÄNTLIGEN ridning igen efter uppehåll på två veckor! :D Har saknat min älskling Gypsy så mycket och ser så mycket fram emot att rida henne igen! Mitt mål för detta år tillsammans med henne är att börja rida henne på bett igen, men mer om det i ett annat inlägg. ^^
 
Hoppas att ni får en fin torsdag, kram! ♥
 
Och har ni inte svarat på mina två frågor i inlägget nedan så får ni jättegärna göra det, det uppskattas! ^^
 
MATILDA

åh vad gott! :D

radhuslivet.se

Vad gott det ser ut 😍
Just nu har jag en Giveaway på min blogg, var gärna med och tävla du med. ♥

Linn Strömberg

Åh vad mysigt! <3

MADDISENJ.SE

Men vad mysigt det där såg ut :D

Emelie Andersson

Åh vad mysigt ;) härligt med ridning igen och jag hoppas att erat mål får bra och rina resultat! :)

Sv: tack så mycket fina du, visst är han fin <3

Julia

så gott!
sv: åh tack finis! kram

Terese

Men så mysigt!


sv: Ska gratta henne! Ja det är mysigt, tack finis!!
Kram

Elin

Åh vad mysigt det lät!! :)

N A T H A L I E

Gud va härligt, ser riktigt mysigt ut! :) kram

miche - livsstil och bloggdesign

mysigt med Spakvällar . :D

JoJo

vad mysigt med en spakväll, det lät ju inte alls fel :)

sv; ja dom är verkligen riktigt snygga! :D kram

Sarah

Va gott me chokladdoppad frukt :)

Anita

Men lyx :D

Sanna

Va skönt med spakväll! det kan behövas ibland :)

johanna

mysigt!

Boel

Mysigt det låter!

Annsoh

mysigt!!

Ida - foto & häst

så gott och mysigt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress