Halloj!
Fredagens födelsedagsfirande för bestie var jättemysigt! Det var massor av kompisar där som jag inte träffat på jättelänge så det var så kul att träffa dem igen! ♥ Vi åt pizza, jättegod tårta, pratade och umgicks. Vi får se om jag delar lite bilder från det vid ett annat tillfälle.
 
Igår träffade jag ju först saknade Rebecca för lite kvalitetstid på stan. Så mysigt var det! ♥ Sen träffade jag några andra vänner och vi åt thailändkt på Golden Bangkok innan vi drog till spelningen! Vi såg Lilly och en annan kompis till mig och de var så duktiga! Verkligen stolt över dem. ♥
 
Och på tal om stan kom jag på att jag har ju shoppat lite den senaste tiden, men inte visat så bilder på det kommer här! Jag har köpt ett par vinterstövlar (brukar inte ha stövlar för tycker jag får så korta ben, haha, men de här såg faktiskt bra ut och var på rea), ett par boyfriend jeans (de som jag nämnde som var lite för långa i benen och lite stora i midjan, men de hänger bra på höfterna och med tanke på att de var sänkta från 599 kr till 99 kr var jag tvungen att slå till, jag älskar dem!) och en enkel, lite finare tröja från New Yorker. ^^
 
Hoppas att ni haft en bra söndag! ♥
 
 
Zara

Låter som en riktigt bra helg!

Linn Strömberg

Jättefina köp! <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Älskar tröjan på sista bilden, verkligen så fin :)

Elsa

Gud vilka snygga jeans :)

Michailas

Snyggt! :)

sandra

nice!

jos

vad skoj!

Amanda

Fina grejer! Stövlarna var jättesnygga :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress