Källa: WeHeartIt.com
 
coffeeandcupcake.blogg.se

Bra punkter :)

Linn Strömberg

Så sant!

Elsa

Vilken bra bild! :)

Julia Jansson

Så bra sagt!

Simone

Så fin blogg och bra peppande lista :D Behövs läsas ibland kan man känna emellanåt

Denise

Vilka bra punkter! :)

Emelie Andersson

sv: åh tack så mycket fina du :)
Hoppas du får en fin torsdag! <3

N

Nu har jag tävling på bloggen i samarbete med casapp, om du vill vinna ett egendesignat skal är det bara att kika in

Julia

Såå fint!
sv: Ja visst är de så fina! kram

ISABELLA

Så bra!!

Sigrid

Riktigt bra lista! :)

Amanda

Inspirerande ord :)

Däremot vet jag inte hur man ska tolka tvåan riktigt..
"What other people think of you is none of your business".

Det skulle ju kunna betyda att man inte ska bry
sig/tänka så mycket på vad andra tycker om en, och låta det påverka en.

Men samtidigt så låter det nästan lite elakt,
typ "skit i vad andra tycker om dig". Haha.
Aja, kanske bara jag som tycker det men det var
det första jag tänkte på när jag läste det :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress