8 januari 2016

Saknad vän!

Okategoriserat

Halloj!
Åkte in till stan idag med mamma och syster för skulle fixa lite ärenden. Sen träffade jag ÄNTLIGEN min saknade vän Hilda! Vi hade inte setts på typ ett halvår så nu var det verkligen dags! Så mysigt var det. ♥ Vi åt lunch, pratade ikapp massor, haha, och shoppade lite då jag hittade ett par byxor, men de visar jag i ett annat inlägg. :)
 
Hoppas att ni har haft en bra fredag, kram!♥
 
 
Cajsa Lindahl

Tack, det kommer nog att bli bra. :) ❤️ Hoppas jag i alla fall...

Linn Strömberg

Åh så mysigt <3

sandra

gott :D

Amanda CL

vad mysigt att träffa en vän :D

sv: tack!

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät superhärligt :)

Amanda CL

sv: :D tack

Emelie Andersson

så mysigt det låter :)

sv: tack finaste du, det är du också!<3

Sanna

Men va mysigt! Alltid lika roligt att träffa sina vänner igen efter en lång tid :)

N A T H A L I E

Gud va trevligt och mysigt! :) kram

MartinaOlsson

sv; tack!
härligt, samma här :)

Flisan

sv: det vare också :)

Terese

Men åh så gott!

sv: Åh tack så himla mycket! Och tack fina du, ja men jag vill så gärna vara här så mycket som möjligt!
Kramis

Julia

Åh så gott!
sv: Ja verkligen så gott! kram

Sarah

De låter mysigt o kul :)

JoJo

låter som en bra dag :)

sv; ja jag älskar också verkligen 50-talet och hela den livsstilen! :D jag önskar jag var ung på 50-talet istället för nu xD haha! kram

Ida - foto & häst

men så mysigt och gott!

Sarah

Najs me lite shopping :)

Alice

Åh vad gott!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress