10 januari 2016

Mitt jullov i bilder!

Foton

Senast när jag gjorde ett "min vecka i bilder"-inlägg blev det väldigt uppskattat, så eftersom jullovet nu börjar lida mot sitt slut tänkte jag köra på ett liknande tema, fast med mitt jullov i bilder! ^^ Enjoy! ♥
 
Hade julavslutning i kyrkan som sedan följdes av fika och julquiz med klassen// Inledde lovet med ett bra danspass// Hade sleepover och julklappsbyte med bästis.
 
Köpte en julklapp till mig själv under all julklappshopping i form av en streetdance-tröja// Firade jul med mina saknade kusiner och släkten// Åt massor av överblivet julgodis med Tilda.
 
Gick en 5 kilomterspromenad med familjen// Bakade sockerkaka// Inveg mitt nya stativ.
 
Firade nyår med härliga kompisar// Träffade äntligen min saknade vän Frida// Hade dansträning med Töj då vi övade vår duett.
 
Hade spakväll med fina Lilly// Fick efter två veckor äntligen träffa Gypsy igen och red ett bra pass// Åt lunch med ännu en saknad vän.
 
Ja, lite så har mitt lov sett ut och jag är himla nöjd med det! Imorgon är det tillbaks till skolan och rutinerna igen, och framförallt showgruppen! Har en rolig termin planerad för oss så det blir jättekul! ^^ 
 
Kram.
Erica Andersson

verkar som ett superhärligt lov!:)

Boel

Härliga bilder! Älskar din street tröja! Omg in looove with it :D

Julia

Ser ut som ett bra jullov!
sv:Åh tack fina du! kram

Linn Strömberg

Åh vad härligt <3

JoJo

det låter som att du har haft ett bra jullov :)

sv; ja dom är jättesöta! ^^ tack för dina värmande och stöttande ord fina du! <3 kram

Linda

härliga bilder.

Emelie Andersson

Vilka härliga bilder, ser ut som du har haft ett väldigt lyckat jullov :)

sv: Ja det var helt underbart verkligen, så himla nöjd med helgen :) <3

Netti Starby

Vilka härliga bilder från ditt lov! Kram

Ida - foto & häst

Så härliga bilder, verkar som ett toppenlov! :)

Angelica

Ser ut som ett härligt jullov :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress