God förmiddag!
Jag vaknade upp redan klockan 5.45 imorse och ville inte alls sova mer, haha. Jag gjorde lite smått och gott innan jag bestämde mig för att ta tag i min design!
 
Jag har väligt länge varit trött på den gamla nu och ville ha det lite mer stilrent så jag slängde ihop en lite enklare design nu på morgonen och jag är faktiskt väldigt nöjd! 
 
Det jag har gjort är...
 
*Breddat menyn och inläggssidan, d.v.s typ hela bloggen. Har velat göra det så länge och så det känns väldigt bra!
 
*Provat en ny typ av header och även breddat den.
 
*Bytt bakgrundsbild
 
*Bytt storlek på alla texter, t.ex länkarna i menyn och i inläggen.
 
Ja, det har jag gjort!
Jag vill få ordning på kategorierna med och städa upp lite i menyn, men  vi får se när jag har ork med det, och jag vill även gå ut och ta lite mer proffsiga bilder med kameran till headern. Det ska jag se till att göra snart tycker jag! Men än så länge duger detta bra. ^^
 
Hoppas ni hade en bra nyårsafton igår! ♥
Boel

Blev jätte fint :D

Celine

Så härligt!

Cajsa Lindahl

Tack finaste, det hade jag! :D
Gott nytt år!

Julia

Åh så kul!
sv: Ja det hade jag verkligen! Hoppas du också hade det! Kram

Elin

Det blev jättebra! Hoppas du hade en bra nyår oxå! :)

linah

jättesnygg design:D! <3

Terese

Gott nytt år, och det blev ju superfint!

sv: Men tack så mycket, ja men det är lätt att glömma bort att man äger hattar ibland faktiskt! :)
Kram

JoJo

jag gillar din nya design. jättefin! :D

sv; tack så mycket fina du :) mitt nyår var mysigt. hoppas att ditt också var det :) jag firade också nyår tillsammans med familjen och mormor. kram

Linn Strömberg

Jättensyggt Alice <333

Sarah

Segt o vakna så tidigt o inte kunna somna om :P

Emelie Andersson

Så fin designen blev :)

sv: ja vad bra :) Åh vad mysigt. Jag jobbade större delen av dagen :) <3

N A T H A L I E

Fin den blev, gott nytt år !:) kram

Céline

så fint det blev!

coffeeandcupcake.blogg.se

De blev jättefint :)

Amanda

snyggt!
Hade ett bra nyår :)

MADDISENJ.SE

Så fin designen blev!

Christina

Det nya blev fint :)
Hoppas du har det bra :)

Beatrice Johansson

Den nya designen är superfin:)
sv: så roligt:) Kramisar

ISABELLA

Jättefin ny design! :)

Josefine

Vart superfint!

sv: Verkligen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress