TJOHO!
Efter många om och men, och önskemål från er läsare, har jag nu startat en youtube-kanal och ska börja lägga upp egna dansvideos! Sen tidigare har jag ju min privata youtube-kanal och sen den för showgruppen, men nu vill jag verkligen göra det här all in så skapade en privat för bara dans som heter Alice E Choreography. Inte så jättekreativt kanske, haha, men ändå informativt!
 
Så ja, det är väl bara att köra på nu då, haha... Jag har ju egentligen inga vettiga ursäkter till att inte göra det, haha, för jag har både utrymme hemma, en dansstudio att vara i, ett redigeringsprogram och ett stativ så att jag inte ens behöver hjälp från någon så ja...
 
Vi får se när första filmen kommer, men jag är väldigt taggad nu att faktiskt göra det när jag har startat kanalen och det liksom är "nytt år, nya möjligheter", haha. Jag har länge velat lägga ut videos och har många gånger varit nära på det, men jag har sedan blivit alldeles för självkritisk, fått jättedåligt självförtroende och sen bara struntat i det. Jag vet ju att jag är duktig egentligen, det är bara jag som är i vägen för mig själv, men stödet från er och er vilja att vilja se hjälper väldigt mycket. ♥
 
Och jag hade liksom som mål för 2016 att göra det här för det är något jag velat väldigt länge, så ja, NU KÖR VI!
 
Någon fancy screenshot på kanalen får ni inte då mitt redigeringsprogram inte ville samarbeta idag, haha, så har inte hunnit fixa någon snygg header och sånt. Kanalen har även fått en egen kategori här på bloggen.
Cajsa Lindahl

Eller hur!? Jag köper de flesta kläder på eBay och banggood faktiskt just för att det är mer unika grejer där. :)

Netti Starby

Men vad roligt! Kram på dig

Amanda CL

gud vad spännande :D du länkar till videorna här ockå va? :)

Terese

Åh vad roligt, lycka till!

sv: Ja dem är hur vackra som helst! Ja det är ett jättebra erbjudande! :)
Kramis

Celine

Spännande!

Elin

Åh vad roligt, äntligen!! Älskar att kolla på dansvideos, kan inte du göra ett inlägg med de dans-youtubers du brukar kollar på? :D

Emelie Andersson

Åh vad roligt, som jag har sett fram emot detta :) Love it!

sv: Åh tack, ja det var så himla häftigt och jag är så glad att jag ska uppleva det igen även detta året :) <3

Julia

Vad kul!!
sv: Ja verkligen! kram

Linn Strömberg

YAAAAASSS!! Queen Alice, du kommer rocka <333

Pälsbloggaren

Kul med start av en youtube-kanal :)

Paulina

Åååååh, vad kul :D Yaaaay!

Beatrice Johansson

Åh, så roligt:)
sv: Tack så mycket:) Kramisar

Terese

sv: Tack så supermycket fina!
Tack detsamma till dig fina!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress