18 februari 2016

Torsdag!

Okategoriserat

Helt okej dag idag med sovmorgon, men dock massor av snö, haha. Efter skolan blev det en fika med finaste Stina och jag köpte även ett doftljus (förvånade, haha?) och en ny anteckningsbok. :) Ikväll bär det av till ridningen då det är dags för terminshoppning på min älskling Gypsy och sen taggar vi fredag och sen sportlov! 
 
Vad har ni gjort idag? ♥
 
 
Emelie Andersson

Hoppas att ridningen går bra finis :)

sv: ja jag blev så himla glad och att de visar sån fin omtanke :) tack så mycket finaste du <3

Julia

Åh så gott!
sv: Ja visst är de så snygga! kram

Tuva Björnwall

åh vad gott!! Jag har varit i stallet :D

Sigrid

Så härligt med sovmorgon! :D

JoJo

åh så gott! :D

sv; det var jättemysigt också :) hoppas att du har en bra vecka. ^^ kram

N A T H A L I E

Sovmorgon är verkligen BÄST! :) kram

Beatrice

Hej fina du!
Har precis startat igång en frågestund på bloggen, skulle vara kul om du ville lämna en fråga eller två.
Kram :)

Natalie Salazar

Underbart med sovmorgon :)

Sofia | beautybysoxxi

Usch, det var hemskt att vakna till snö idag :( Idag har jag städat rummet och målat naglarna :)

Amanda Westberg

Lät som en bra dag! :)

MATILDA

Gud vad gott det ser ut :D

Linn Strömberg

Åh vad kul! och så gott det ser ut <3

Emelie Andersson

sv: Ja jag måste tänka på att det ska hinna läka innan jag börjar med allting. Jag brukar vara bra på att börjar allting för tidigt ;/

Ja jag är så glad för fleecen, den är så mysig och skön :)

Emelie Andersson

sv: Ja jag måste tänka på att det ska hinna läka innan jag börjar med allting. Jag brukar vara bra på att börjar allting för tidigt ;/

Ja jag är så glad för fleecen, den är så mysig och skön :)

Flisan

sv: ja verkligen :D

Hanna

tackar :d
men åh vad gott !

Terese

Åh så gott! Ha en bra helg fina du!

sv: Det är så himla gott verkligen! :)
Kramis

Julia

Åh så gott!
sv: Ja det var verkligen supergott! kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Det där såg riktigt gott ut :)

Sarah

De e alltid skönt me sovmorron :)

E

Goott!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress