3 februari 2016

Snapshots från helgen!

Foton

Jag tänkte fixa det här inlägget redan i söndags, men mitt redigeringsprogram ville inte samarbeta igen så fick inte ihop bilderna förens igår. Ville ändå dela med mig då jag märkt att inlägg med bilder från min vecka/helg är väldigt uppskattat från er så här kommer lite bilder från min helg! ^^
 
Inveg mitt nya läppstift i fredags, superläcker färg! // Var på bio med klassen och såg "The Swedish Theory of Love", riktigt sevärd film! // Var och fikade med fina Maja.
 
Åt på Pizza Hut med mamma och pappa! // Skypade med min underbara långdistanskompis Linn i nästan fem timmar! // Åt en riktigt god frukost.
 
Var och firade min fina vän Moas 18-årsdag då det bjöds på pizza! // Städade garderoben// Provade på att göra chiapudding, riktigt gott! 
sommarblom.blogg.se

Vad gott med pizza!

Julia

Åh så mysigt!
sv: Ja det hoppas jag också, tack fina du! kram

Alice Lindström

Låter och ser ut som en bra helg!

Natalie Salazar

massa härliga bilder, älskar att se sånna här bilder en blogg blir så mkt mer personlig :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Härliga bilder :)

Terese

Åh nu blev jag sjukt sugen på pizza!

sv: Tack så mycket fina!
Tack hoppas du får en superbra fortsatt onsdag!
Kram

sandra

ser ut som att du hade en bra helg :)

Angelica

Åh,ser ut som en underbar helg!

JoJo

härliga bilder. du verkar ha haft en bra helg :)

sv; kul att du gillar inlägget så mycket! absolut så kör vi på detta i år och även framöver! :D vad härligt att höra fina du :) kramis

Sarah

Mumsigt me pizza :)

Linn Strömberg

Så kul att se :D <3

Elsa

Gud vilken härlig helg! :)

Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar

Mysig helg du ser ut att ha haft :)

Josefine

Åh pizza :D

Emelie Andersson

Vilka härliga bilder vännen :)

sv: tack finaste du <3

Julia

sv: Åh tack gullet! Kram

N A T H A L I E

Vilka härliga bilder! :) kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress