Här kommer då bilder på det jag köpte i Ullared i fredags! ^^ Köpte även lite presenter, men det säger sig ju självt att jag inte kan lägga upp bilder på. ;)
 
Hoppas ni får en fin dag! ♥
 
Danny Saucedos senaste skiva och sista säsongen av Glee (som jag ännu inte vågat se för vill inte att det ska ta slut juuu!)
 
Mascara, mörkrött läppstift (har ju fått en grej för mörka läppar senaste tiden, hehe) och en concealer
 
Pennor (perfekt till min målarbok och gör anteckningar mycket roligare) och ett fint anteckningsblock (äääälskar fina anteckningsblock, hihi)
 
Doftljus, jag försökte hålla mig borta därifrån men det gick verkligen inte... Jag har alldeles för många doftljus nu egentligen...
 
Två fina ljuslyktor
 
En klocka (har en förkärlek för klockor), glittrigt armband och fina örhängen
 
En glasburk
 
Deodorant och plånboksskal till min mobil
 
Ridstrumpor med ull och sporremmar till mina sporrar (plus för att de är lite snyggt glittriga!)
 
Linne i storlek 3XL från herravdelningen (någon som är förvånad, haha?), perfekt att dansa i! 
 
Tight magtröja, vill sååå gärna ha den tillsammans med mina boyfriend-jeans!
 
Underkläder
 
Röda ridbyxor med gulddetaljer, älskar dem!
Sportväska då min andra efter mycket kämpande gett upp och gått sönder
 
Skogsraah

Fin shopping :)

Nimo

Vad kul med shopping! Fina saker

jessy

Härligt med massa nytt :D

Amanda Engberg

Så mycket fint! :)

Sofia ⎢beautybysoxxi

Vad fina saker du köpt :D Älskar Ullared!

Emelie Andersson

Vilka fina saker, det ska du vara nöjd med tycker jag :) läste under med pannbandet, de har inte så mycket pannband där tyvärr :( du får köpa ett på hööks ;) <3

Sv: tack finaste du :*

Josefine

Fina saker!

sv: Ja verkligen :)

CAMILLAESI

Vilka fina saker du har köpt :))

Cornelia

Jag har sett sista Glee säsongen 2 gånger (hehe...) och den är Så Bra. Väldigt nostalgisk och emotional men på ett bra sätt och bara helt fantastisk, musiken är skitbra. KOLLA NU! :*
kram

Svar: Åh, då måste jag verkligen se den! ^^ Kram <3
Alice None

Tuva Björnwall

åh vad fina saker, ullared verkar så härligt :')

Frida

Jag älskar verkligen Ullared, åker dit ungefär en gång per år och tycker alltid det är lika kul: Roligt att se dina köp!

Erika

Ridbyxorna var snygga ;)

Terese

Vad roligt!

sv: Visst är hon, tack detsamma till dig :)
Kram

N A T H A L I E

Snygg shopping! :) kram

Linn Strömberg

Snygga köp! <3
Frågan är ju om man kan ha för många doftljus? haha <3

Josefine

Åh doftljus :D

Tilda Barkselius

Massa bra saker ju :) Jättefina bh:ar!

Amanda CL

vilka fina saker! MÅSTE till Ullared någon dag :D

sv: tack fina du, känts bättre idag. hoppas på att det håller i sig

Sarah

Kul o få se va du köpte :)

Elsa Henriksson

Åh hade också behövt åka till ullared!

sandra

nice!

JoJo

så mycket fint du köpte! :)

sv; jag vill också prova den smoothien ^^ jag måste göra det nån dag! kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress