Halloj!
Fredag igår och den årliga rosutdelningen på vår skola!
Inför alla hjärtans dag anrordnar elevrådet rosförsäljning så man kan köpa en ros och skicka till någon på de kommunala gymnasieskolorna som delas ut fredagen innan alla hjärtans dag. ^^ En väldigt fin tanke tycker jag, och denna gång bjöd även skolan på en ros till varje elev så ingen skulle känna sig bortglömd, vilket jag tyckte var väldigt fint! Jag fick en ros av bästis Tilda och jag tackar och bockar för den. ♥
 
På kvällen var det äntligen dags att träffa min bästa, saknade barndomsvän Frida. Vi köpte lite gott med oss hem och åt mat inann vi satte på en typisk, tjejig kärleksfilm, haha, How to lose a guy in 10 days, väldigt rolig och mysig! Det var underbart att catcha upp lite med henne och det är fortfarande lustigt att inte gå i samma klass, trots att det var två år sedan vi slutade nian. Mysigt var det i alla fall och en underbar kväll med mycket prat och skratt! ♥
 
Julia

Åh så fin ros!
sv: Ja verkligen så himla skönt med lov! Kämpa nu då sista veckan!! kram

http://siliiins.blogg.se

Härligt med lite extra kärlek :)

Elsa

Åh vad gulligt med en ros! :)

Flisan

sv: ja verkligen, så jag hoppas verkligen att vi kmr att ses igen :D

Vanessa andersson

Fick en ros jag med ;)

Emelie Andersson

Vilken fin grej med rosen och en väldigt bra tanke tycker jag :)
Låter som du har en bra helg framför dig :)

sv: Åh tack, vad glad jag blir. Du anar inte och jag gillar verkligen din blogg med :)
kram <3

Sofia | beautybysoxxi

Låter som en mysig kväll!

N

Älska rosor!

Denise

Vad bra att alla fick en ros! :)

Matilda Johansson

Jag bytte blogg för några månader sen (bloggade tidigare på enmatilda.blogg.se), den nya är: enmatilda.spotlife.se :)

linah

va mysigt! <3

JoJo

åh så fint gjort av skolan! :D

sv; tusen tack fina du! :) min lördag är riktigt bra. har blivit firad och ätit god mat så nu blir det soffläge resten av kvällen <3 hoppas att du också har en fin lördag! jo det är svårt att hinna med allt ibland, så känner jag också. ibland hinner jag inte gymma så mycket som jag vill. men är bra att man kan träna hemma också. är bättre än ingenting. :) låter som att du har en bra plan i alla fall att ta tag i gymmandet längre fram om du fortfarande är sugen på det då :) kram

Linn Strömberg

Åh vill se den filmen! haha

Sarah

De e så gott me Ben & Jerry´s :)

Amanda CL

vilken fin sak :) Och framförallt att alla får en också

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress