20 februari 2016

Produktiv lördag!

Hästar

Produktiv lördag idag som började med lite resning av lådor i mitt rum och lite allmänna inredningsförändringar och lite städning. Sen övningskörning med pappa och sen en sväng till stallet för lite mys med hästarna och folket där och såklart lite stallsysslor. :)
 
Som ni säkert ser har min kategori-och arkivsida äntligen städats upp med hjälp av min fina vän Linn! Tack så jättemycket, love you! ♥ Kolla in hennes blogg här!
 
Ikväll blir det lite mys framför Melodifestivalen. :) Ska ni se?
 
KRAM, och trevlig kväll!
 
Flisan

sv: den var sjukt bra :D

Sofia | beautybysoxxi

Låter som en mysig dag! Ska faktiskt se mello för en gångs skull :)

Amanda Westberg

Ska kolla på melodifestivalen och mysa jag också :)

Julia

Duktig du är!
sv: Åh tack vad glad jag blir! kram

Tilda Barkselius

Härligt när man hinner med mycket under en dag :)

Linn Strömberg

Kollade inte på mello i kväll, var det bra? :D <3
Och inget att tacka för finis! Säg till om något trasslar

Beatrice

Jodå, jobbet gick bra! Ha en mysig lördag :)

Amanda CL

vad spännande, ska kolla in hennes blogg :)

sv: tack fina du <3

Sara

Känner också att den här dagen varit väldigt härlig och produktiv! Så skönt med sånna dagar :D

N

Skönt att hinna med mycket saker under samma dag!

Tea Rajkovic

Håller med bilden ;)

sommarblom.blogg.se

Stallet är en bra plats!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress