22 februari 2016

Lunch och teori!

Okategoriserat

Första lovdagen idag då jag började med sovmorgon för att sen möta upp Frida på stan för lite mat och prat. ♥ Sen bar det av till min första teorilektion för körkortet. Var faktiskt inte så mycket ny information, det mesta visste jag sen innan då jag har moped.imorgon och på onsdag ska jag dit igen mellan 13-15! För övrigt idag har jag tränat också och solen har skinit riktigt härligt, hoppas våren är påväg på riktigt nu!
 
Efter teorin imorgon ska jag möta upp syster för lite fika med farmor. Mys! ♥
 
Julia

Åh så mysigt!
sv: Åh tack vad glad jag blir! kram

Tilda Barkselius

Lät som en bra dag :)

Tilda

Din blogg är så bra!!!

Celine

Låter mysigt!

Linn Strömberg

Åh vad kul <3 Vill också börja plugga till körkortet.

Beatrice

Jorå, jobbet gick super bra! Hoppas du hade en bra dag du med!

Har en liten fråga till alla på bloggen, nämligen om lite tips om vad man kan blogga om. Kanske har du några idéer du vill dela med dig? Skulle bli super glad!

Kram! :)

MartinaOlsson

Vinn tandblekning från Dentasy! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/58119/tavling-vinn-tandblekning-fran-dentasy/

Sofia ⎢beautybysoxxi

Mysigt att träffa vänner <3

linah

härligt! <3

N A T H A L I E

Gud va gott med donken hehe! :) kram

N

Gott med donken!

Sarah

Så himla gott me Donken :)

http://siliiins.blogg.se

Lyx med sovmorgon :)

sommarblom.blogg.se

Härligt med lov!

Elsa Henriksson

Vad mysigt! :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Låter som en bra start :)

JoJo

det låter som att du har haft en toppenmåndag! :D

sv; vad kul att du gillar inlägget :) kram

Sarah

Va skönt me lov :)

Natalie

Mysigt!! Lycka till med körkortet:D

MATILDA

Så gott! :D

freja, trelleborgs största blogg

härligt att du haft sol :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress