Halloj!
Idag har jag haft en helt ledig dag från skolan p.g.a diverse anledningar, och jag klagar inte en sekund. ^^ Började dagen med en kort sväng på stan innan jag och mamma åkte och skrev in mig på körskolan. Så nästa vecka börjar en tredagars intensivkurs i teori och den 2/3 kör jag min första körlektion och har sju lektioner inbokade sammanlagt än så länge! Nu känns det verkligen som att man är igång på riktigt och påväg i rätt riktning, speciellt med övningskörnigen hemma också. ^^ 
 
Påvägen hem köpte jag med mig en sallad som jag åt och sen knåpade jag faktiskt ihop ett litet pyssel jag tänkte dela med mig av så småningom. Det kliade i fingrarna efter att använda kameran så jag gjorde faktiskt en liten "DIY-film" jag tänkte redigera ihop bara för att jag tycker det är så kul, haha. ^^ Sen ett litet danspass på det och nu ligger jag nerbäddad i min säng och ska svara på era fina kommentarer och fixa lite annat smått och gott! Blir nog kanske en film eller något annat lugnt senare ikväll för håll på att somna i soffan förut, haha. Med andra ord har det varit en väldigt härlig dag! 
 
Vad har ni gjort idag finisar? ♥
 
CAMILLAESI

Vad spännande att övningsköra :-)
Lycka till :)

Josefine

Roligt med intensivkurs :D

N A T H A L I E

Gud va skönt att vara ledig! :) kram

Julia

Åh så gott!
sv:Ja verkligen så kul här! kram

Linn Strömberg

Åh vad kul med övningskörning! Ska också börja snart :D

Cassandra Haraldsson

Åh så gott det ser ut!

Emma Engström

Kul att du är på rätt väg nu med körningen, så härligt! Mumsigt :D

Tuva Björnwall

åh vad gott, älskar sån sallad!! ^^

Julia

Åh så gott!
sv: Åh tack finis! kram

AMANDA

Åh va kul, längtar efter att få se :D

Natalie Salazar

Ååh mums och härligt med en härlig dag :)

hanna

ja visst är hon snygg :d
åh vilken god sallad!

Terese

Åh vad roligt med körningen, lycka till!

sv: Men åh tack snälla fina du! :)
Kram

linah

åh va roligt:D

Flisan

sv: ja det e så snyggt :D

härligt med ledig dag :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Så kul och börja med körkortet ^^

Amanda CL

skönt med en ledig dag:D Hade jag med :)

Sofia | beautybysoxxi

Så kul att komma igång med körning :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress