Onsdag idag vilket innebar sista dagen på körkortsteorin! :) Det har varit väldigt bra och lärorikt, men rätt mycket repetition faktiskt från att jag tog moppekortet, men inget fel med det! :)
 
Innan det började vid 13 träffade jag min fina vän Hilda. ♥ Vi gick en sväng på stan och åt sedan en mysig lunch på Härlig Pasta! Vädret var vackert så vi promenerade i den strålande solen och nu känns det verkligen som att våren är påväg!
 
På kvällen blev det även lite övningskörning i form av mörkerkörning! :)
 
Notera längdskillnaden på första bilden och det faktum att jag ändå har klackar, haha... #shortgirl
 
j

Roligt att övningsköra :)

Tilda Barkselius

Både låter och ser jättemysigt ut!

CAMILLAESI

Vad gott med pasta :-)))

Skönt att teorilektionen var lärorikt :-))

MADDISENJ.SE

härliga bilder!

Michelle

Superskönt med vårkänslor! Jag har till och med fått lite färg i ansiktet av solen idag :)

Nimo

Lycka till med körkortsteorin

Julia

Så mysigt!
sv: Ja verkligen! kram

Netti Starby

Vad roligt och vilka härliga bilder! Kram

Sarah

Mysigt o gå ut o äta o gott me pasta :)

Tuva Björnwall

Gott!! Jag är också kortis ;)

http://siliiins.blogg.se

Går du lektioner för teorin..? Vart?? :)

Flisan

sv: tack, ska till jobbet idag.

Tea Rajkovic

Låter som en bra dag!

Josefine

Vad roligt!!

Linn Strömberg

Men åh vad mys!

Ebba Granholm Ström

Åh låter mys!
Sv, Ja verkligen :D

N

Kul med övningskörning!

jessy

Måste ju vara skönt att du känner att det är mest repetition iallafall! :)

Emelie Andersson

Låter som en väldigt bra dag och den där pastan ser väldigt god ut :)

Sanna

Gud va god pastan ser ut :) mums!!

Amanda CL

maten såg supergod ut :D

sv: tack :D

Michelle

Ser jättegott ut, älskar pasta!

Elsa

Åh vad gott det ser ut! :)

JoJo

hoppas det går bra med körkortet! :D

sv; vad kul att du gillar min insta! :D jag följer dig också nu sweetie! :D kram <3

Sarah

Skönt o gå en promenad i solen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress