Halloj!
Igår var det alltså dags för filminspelning av min remake på Run! Det var så kul och gick så bra! Vi träffades vid klockan 10.00 och sen gick dagen ut på att flytta sig från olika ställen i staden och filma. Vi var bl.a vid strömmen, parken och den gamla tågstationen vid resecentrum. Allt gick bra, tjejerna var assnygga i sina streetkläder jag tvingat på dem, haha, gjorde ett fantastiskt jobb och vi hade alla kul.Jag tror verkligen att det blev snygga tagningar och är så taggad på att få klippa ihop det! Jag skulle inte velat gjort det här med några andra tjejer och är dem evigt tacksamma för att de ställde upp.
 
Runt klockan 17.00 var vi klara för dagen och då var det bara hem snabbt på en timme och äta och byta om för sen skulle jag iväg på min kompis spelning tillsammans med några vänner! De var jätteduktiga, och de andra akterna var också duktiga vilket faktiskt lockade fram lite dans på dansgolvet, haha. ^^ Sen hängde vi en stund i min kompis loge och vi fick en liten akustisk privatkonsert av bandet, så mysigt! ♥
 
Här kommer lite bilder från filminspelningen!
 


Julia

Åh gud vad kul!
sv: Han tackar nog! kram

MALIN

Vad spännande! Det ser superroligt ut :) Kram

Flisan

sv: ja eller hur :D
haha jag med :P

härliga bilder :D

Emelie Andersson

så roligt, kommer den komma upp här? :)

sv: ja det var så himla mysigt, det behövdes :) <3

Amanda CL

vad kul :D

om du lägger upp videon, säg gärna till så jag inte missar den :)

Vanessa andersson

Sååå kul ju :D

Denise

Låter som att ni har haft riktigt roligt! :D

Malin

Så roligt det låter!

Sofia | beautybysoxxi

Så kul att få spela in! :D

JoJo

vad kul att få se bilder från din dag :)

sv; jag tycker absolut att du ska ta och kolla in nyx. dom har bra produkter till bra priser! :D kram

Josefine

Låter roligt!!

sv: Ja verkligen :)

Boel

Härlig dag det låter som :D

Sandra SG

sv: ja det är verkligen super härligt! :)

ISABELLA

Så kul!!

sv: syfter på dansaren som har lite lockigt hår, vet inte riktigt mer hur jag ska förklara, men ja han har varit med i flera år!! :)

Terese

Men åh så roligt och spännande!

sv: Ja supergott!
Kram

Sarah

Va gott me Donken :)

Linn Strömberg

Låter ju så kul! <3

N A T H A L I E

Kul med inspelning! :) kram

N

Gott med donken!

MartinaOlsson

sv; tack! ja, jag tror det :)

http://siliiins.blogg.se

Kul att det gick bra :-)

Sara

Vilken superbra idé! Kan tänka mig att det kommer bli jätte coolt!! Sv: JAAA Alla killarna är bara för härliga men som sagt är det ju alltid någon man fastnar för! Jag tipsar verkligen EXO's call me baby till nästa koreografi om du vill lära dig, dom har mer bra också men låten är bara för bra! :D

Celine

Så kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress