Halloj vänner!
Tisdag idag, men inte vilken tisdag som helst utan fettisdagen! Detta resulterade i att vi tog en promenad ned på stan då Nora och Stina köpte semlor. Själv har jag inte ätit någon semla idag, men ska göra det när mamma kommer hem. ^^ Har ni ätit någon semla idag?
 
Efter skolan gjorde jag något som jag faktiskt aldrig gjort förut (förutom idrottslektionerna då, haha); jag gymmade. Tro det eller ej, men jag har aldrig satt min fot på ett gym förut utan hållt mig till hemmaträning och danssalar. Till en början kände jag mig väldigt obekväm och ville bara springa iväg till tryggheten i min danssal, haha, men sen lossnade det och fina Amanda och Stina som jag gymmade med hade genomgång med mig på diverse maskiner.
 
Så det blev lite spring på löpbandet och tränande av armar, vilket är min svagaste punkt. Så ja, detta ska jag nog fortsätta med! Hur ofta det blir får vi se med tanke på att jag har så himla mycket med dansen och även ridningen, men några pass i veckan ska jag nog få till! Tyckte det var himla kul ändå, trivdes med miljön och människorna där och blev taggad på att fortsätta! ♥
 
Finaste gänget.♥
 
Amanda CL

åt en semelwrap idag :D

Sofia | beautybysoxxi

Haha gymmet är så komplicerat! XD

Emelie Andersson

duktigt av dig att gymma, det är ju alltid första steget som är värst (har jag iaf hört) ;)

sv: ja det är jag med och jag hoppas att de bjuder på mycket sol detta året :)
<3

Sarah

De e klart ja har ätit semlor :)

Natalie

Kul med gympremiär!! I år blir det ingen semla för mig...

Julia

Åh så gott med semla!
sv: Åh tack, ja visst är det så lyxigt! kram

Sara

ÅHHH JAAA! Höll också på att lära mig Call me baby ett tag!!!! Det är så mycket man vill kunna men så lite tid när man redan dansar och så plugg på det :((( men får fixa något mål till sommaren, så roligt o kunna många danser!! Hur många kan du nu?? :D

Terese

Så kul!

sv: Ah haha ja dem är väldigt speciella!
Kram

Linn Strömberg

Så duktig som gymmade! :D

Natalie Salazar

ser bra ut! längtar tills jag tar upp träningen igen :)

Ebba Granholm Ström

Gymma är härligt!
Sv, Åh vad bra! :)

Anonym

Sv: javisst e den :D

hanna

det är jätte kul att gymma när man vänjer sig :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Gott med semlor ^^

sommarblom.blogg.se

Vad gott! Jag åt semla till frukost idag!

JoJo

åh vad duktig du är som provade på gymmet! :D jag älskar att gymma, mår så bra när jag är där. kommer du gå dit fler gånger? ^^

sv; haha eller hur? älskar bilden, känner sååå igen mig xD kram

Elsa

Åh vad gott! :)

Denise

Är inte förtjust in semlor alls så det blev ingen för min del :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress