GLAD ALLA ♥- DAG PÅ ER MINA FINA LÄSARE!
Hoppas att ni får en jättefin dag med era nära och kära och se till att visa de ni tycker om lite extra kärlek just idag!
 
Mina planer för idag är oklara än så länge, men däremot kan jag berätta lite om min gårddag! :) 
Vaknade tidigt (förvånade, haha?) och gick upp och tränade direkt. Sen ringde chefen och behövde akuthjälp på jobbet med Barnens Dag så fick hoppa in där och jobba mellan 12-15. Höll i en tipspromenad, delade ut gosedjur, små vimplar och fika, och hjälpte barnen skriva alla hjärtans dag-kort. ^^ 
 
Efter jobbet träffade jag en mysig individ för en mysig kväll med mat, promenad i staden och lite fika. Ett himla bra avslut på dagen med andra ord. ♥
 
Ha nu en jättebra alla hjärtans dag och ta hand om varandra! Glöm inte att du finns i någons hjärta och har massor av människor som älskar dig för den du är. Jag älskar er alla! ♥
 
 
 
Bildkälla: WeHeartIt.com
Natalie

Lät som en mysig lördag. Hoppas du får en bra dag:D

Flisan

sv: tack hehe :D
tack detsamma :D

MADDISENJ.SE

Glad alla hjärtans dag!

Tuva Björnwall

Hoppas din alla hjärtans dag blir bra ♡

linah

ha en underbar alla <3 dag!

Vanessa andersson

Men vad mysigt jobb <3

sandra

grattis på alla hjärtans dag :)

N

Hoppas att du får en bra alla hjärtans dag!

Emelie Andersson

Ha en bra alla hjärtans dag fina du <3

sv: Tack så mycket fina du, det värmer att du gillade inlägget :) <3

N A T H A L I E

Glad alla hjärtans dag tjejen! :) kram

Julia

Åh så fin bild!
sv: Åh tack detsamma finis! kram

Josefine

Låter som en bra dag!

sv: Tack :)

Amanda CL

hoppas d haft en bra dag <3

Amanda Westberg

Låter som att gårdagen var jättehärlig! :)

Sofia Norell

Glad alla hjärtans dag till dig med!!❤️❤️

Linn Strömberg

Låter så mysigt finis <3

http://siliiins.blogg.se

Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag! <3

Terese

sv: Men oj tack så supermycket vackra du! :D
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress