Annandagen var jag och familjen hos mormor och morfar tillsammans med resten av släkten och firade årets sista julfirande! Vi körde kläm och känn-spelet där varje familj har med sig några paket som skickas bordet runt och så får man gissa vad det är! Första gången jag var med i år då jag fyllt 18, haha, och lite paket kammade jag ju hem. ;)
 
Delade även ut våra hemliga paket då vi i oktober drog en lapp med att namn på någon i släkten vi skulle köpa till! Alltid roligt att se alla gissa på vem som köpt till en, och se hur bra vi faktiskt känner varandra. ^^
 
Julmat blev det självklart också! ♥
 
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt det låter :). Härlig spel ni kör också :)

A M

Så mysigt! Min jul är nog slut nu, inga julklappar kvar att dela ut iallafall!
sv; Ellerhur! :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Vad kul att ingen får veta vem som köpt till vem i början :D Smart!

M I L I N A . S E

Vad mysigt!! :)

♫♪ sandra

mysigt!

JoJo

så härligt att du också firade jul till max! det gjorde jag med, tre dagar :) god fortsättning till dig sweetie! kramar <3

Gabriella

Så mysigt!!

Tilda Barkselius

Åh vad kul med secret santa :)

Zyllah

Vad mysigt med lite julklappslekar, det har jag nog aldrig kört förut. <3

Amanda

Åh vad mysigt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress