Godkväll på er! 
Tisdag idag vilket i vanlig ordning har betytt håltimmar för min del, haha. Utnyttjade dem bra så jag är nöjd! Dagen har inte haft med sig något speciellt förutom att vår kinesiskalärare bjöd på julmust och pepparkakor. ♥ Så mysigt, och hon vävde verkligen in det på ett så bra sätt i lektionen att vi alla skrattade tills vi tjöt för att det var så himla smooth, haha. Man måste ha varit där för att förstå, haha, men så lyckat var det!
 
Sen jag kom hem har jag fortsatt med plugg och jag och syrran tog även en sväng med bilen och fixade lite julklappar. Har ni börjat köpa julklappar än?
 
Hoppas ni haft en fin tisdag! ♥
 
I brist på andra bilder får ni två snaps från idag; min vackra skola imorse och en liten bild från kinesiskan.
 
 
Netti Starby

Vilken snäll lärare som bjuder på julmust och pepparkakor :-D Kramis

Ida

Fin skola :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Åh så härligt <3

Dixi Wonderland

Jag har bara 3 julklappar kvar att köpa av ca 15 :P

Linda

Åh kul, jag har bott i peking och läst mandarin :-)

Emma Broberg

Vilken himla fin skola!

my

Härligt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress