Sista dagen på 2016 och som tidigare år kör vi en liten årsresumé på mitt gångna år! ^^
Rabblar upp sakerna lite allt eftersom så inte alls säkert att allt kommer i rätt ordning, och som vanligt glömmer jag säkert något viktigt, haha! Just so you know.
 
Jag förväntar mig inte att ni orkar läsa igenom allt, haha, men gör detta mest i syfte för mig själv att ha och titta tillbaka på. :)
 
Let's go!
 
♥ Jag fyllde 18!
 
♥ Jag tog mitt efterlängtade körkort!
 
♥ Jag påbörjade mitt tredje och sista år på gymnasiet!
 
♥ En av mina närmsta vänner åkte till Australien för att studera ungefär ett år. En väldigt jobbig dag.
 
♥ Jag har utvecklats i dansen väldigt mycket!
 
♥ Jag har lärt känna en massor av nya människor!
 
♥ Har påbörjat sista året med min älskade dansgrupp som jag tvingas lämna över efter studenten...usch usch. 
 
♥ Tog mig i kragen och gjorde audition för skolans danslag och kom med!
 
♥ Träffade min underbara långdistans-bestie Linn för första gången.
 
♥ Uppträdde för första gången solo med min dans på en konstutställning några i klassen fixat!
 
♥ Såg grymma Eric Gadd live!
 
♥ Åkte på en liten Sverige-resa med familjen i somras!  
 
♥ Tog en road-trip till Tranås med bästa Amanda för att hämta klassens kakbeställning, haha! 
 
♥ I och med att jag började ingå i äldsta årskursen på skolan höll vi i inspark för våra trevliga ettor samt hade ett maxat spexfoto (notera att hela klassen körde på pizzalunch för att vi behövde pizzakartonger till fotot, haha...)!
 
♥ Hade som tidigare år ett underbart kräftfiske med släkten.
 
♥ Började rida Gypsy på bett igen efter att ridit henne på hackamore en längre tid! 
 
♥ Jag startade en Youtube-kanal för mina dansvideos! Detta är dock lite ironiskt för jag startade den i januari 2016 och hade som nyårslöften att lägga upp mer dansvideos, hehe... hur gick det egentligen? Detta leder oss dock in på nästa punkt!
 
♥ Jag deltog i en cover dance-tävling när en av mina favoritgrupper HISTORY från Sydkorea hade en danstävling, la då upp min första dansvide på bara mig!
 
♥ Som slutprojekt i kursen film-och tvproduktion gjorde jag en remake på BTS's låt Run! Hade en helmysig heldag med fina kompisar och tack återigen för att de ställde upp! 
 
♥ Fick träffa ett urgulligt litet föl som kommit till världen!
 
♥ Fick även besked om att en nära häst skulle avlivas.
 
♥ Jag blev kontaktad av skoltidningen som ville intervjua mig om min dans! 
 
♥ Blev rejält prankad och bortgjord på stan av några Youtube-killar från stan, haha!
 
♥ En av mina högstadielärare från musikklass gick bort i cancer och vi gamla musikklasselever samlades och sjöng på hennes begravning. Vila i frid, du underbara människa.
 
♥ Alla tjejer i släkten njöt av ett jättehärligt och lyxigt Afternoon Tea på Villa Fridhem, första gången för mig och verkligen en härlig upplevelse!
 
♥ Hade mitt första bloggsamarbete med smyckesföretaget Amaze! 
 
♥ Jag tog även truckkörkort i syfte för jobbet!
 
♥ Besökte Stockholm Quality Outlet i Barkarby för första gången! Det är en märkesoutlet.
 
♥ Var på en underbar after work en sommarkväll med min fantastiska kollega och vän.
 
♥ Jobbade även detta år på stadens gymnasiemssa för att värva nya elever till nästa läsår.
 
♥ Har fått en ny och väldigt nära vän som jag är väldigt tacksam för. Vad hade hänt om hon inte valt samma gymnasie som jag?
 
♥ Har som vanligt jobbat en del extra och på sommaren!
 
♥ Hade fyra oförglömliga dagar nu på jullovet med en underbar individ. 
 
 Tack alla för ett grymt 2016! ♥
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FINA, NU TAGGAR VI 2017, TJOHO! ♥
ajlimullersandvik.blogg.se

det låter som ett händelserikt år med många toppar!! :D God fortsättning.

Gabriella

Åh såå mycket underbara saker!! Gott nytt år!!

A M

Oj vad mycket roliga grejer! :D
sv: JA verkligen! Tack detsamma!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress