Som jag nämnde för några dagar sedan vankades det alltså utgång på juldagen!
Det började med att fina Ida kom hit och vi gjorde oss iordning tillsammans. Sen åkte vi till Moa där vi förfestade lite med några andra innan vi började bege oss mot Puls och Hugos! Hugos är det ju egentligen 21-årsgräns på om jag minns rätt, men eftersom det var juldagen slog de ju ihop de båda och blev då Sveriges största nattklubb!
 
Runt klockan tolv var vi där och eftersom vi hade förköp kom vi snabbt in. Värre var det att bli av med jackorna då det var så mycket folk som skulle lämna in i garderoben. Även på dansgolven var det packat, vilket man i och för sig hade förväntat sig.
 
Men vi dansade och hade kul och tog oss fram bäst vi kunde! Eftersom det var så mycket folk sprang man ju på massor av gamla kompisar och det var väldigt kul! Dock blev det hela nästan lite klaustrofobiskt imellan åt och det var t.o.m folk som svimmade för det var så mycket folk, speciellt i trappen som ledde till utgången. Var lite för mycket folk för min del känner jag.
 
Allt som allt var kvällen ändå väldigt lyckad och det var kul att prova på att gå ut på en sådan stor helgdag!
 
Bästa sällskapet hade man ju också. ♥
 
Bilderna är ju varken de bästa eller de roligaste, haha, men det var de som togs under kvällen, tog faktiskt inga fler!
Therese

Vad kul :) Jag var också ute på juldagen :)

Svar: Allt gick bra :) Ja mega mysigt :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Oh my, tänk att folk svimmade, vad obehagligt <3

A M

Så mysigt och kul med festligheter!
sv: Visst är den!! :D

Flisan

sv: då har du missat nått bra hehe :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress