Här kommer då lite bilder på årets julklappar! ♥
Som vanligt är jag väldigt nöjd och framförallt tacksam över allt, får ju faktiskt lite dåligt samvete när man får så mycket saker. Uppskattar verkligen allt så mycket.
 
Del tre och fyra i Afterserien om Tessa och Hardin samt en duschtvål som luktar som After Eight, haha, och romerska bågar.
 
Filmerna Suicide Squad och Insidan ut (har inte sett Insidan ut än dock, men är så taggad på den nu, haha), chokladtomte, tuggummi och en väckarklocka att ha när man reser.
 
Bluetooth-högtalare samt AUX-kabel så jag kan dunka min musik i cabben i sommar, haha, och Danny Saucedos vackra ljuslykta som han gjort i samarbete med Barncancerfonden samt ett doftljus i vanilj.
 
Presentkort på BikBok och Kicks, två nagellack, en prydnad med mitt stjärntecken och en pennvässare.
 
Ett bäddset, en papperskorg till mitt badrum och ett vitt linne.
 
Två biljetter för mig och lillasyster till William Spetz föreställning, tagga!
 
sandra

nice!

JoJo

vilka bra julklappar du fick. är avis på dig som fick suicide squad. det måste jag ta och köpa!! *.* kram kram fina du! <3

Jessica Högberg

Så snäll du varit i år!

Liene Svärd

Haha jag fick också lite dåligt samvete att jag fick så mycket, samtidigt väldigt glad :D
Fina saker du fick.

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Åh vilka fina och bra julklappar du fick! :)

Milina

Fina julklappar du fick! :)

A M

Gud vad många fina julklappar!
sv: Hihi ja :D

Zyllah

De två böckerna högt upp såg intressanta ut, är de något du tipsar om att man ska läsa?? <3

Gabriella

Så dina saker!!

Johanna

Fina saker du fick! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Vilka helt otroliga julklappar :D :D Jag fick också mycket fint, så nöjd!!

Linda

fina saker du fick :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress