Hej solstrålar! ♥
Hur hade ni det igår? Hade ni en bra julafton? Själv var min julafton jättebra! Om man bortser från en liten incident som skedde redan på morgonen...
 
Det var såhär att jag vaknade av en otrolig smärta i höftbenet ungefär, helt sjukt vad ont det gjorde, nästan en pulserande och strålande smärta. Jag gick upp för att värma värmekudden då värme brukar lugna ned det mesta och påvägen ut till köket bara kände jag ett flertal gånger hur illamåendet sköljde över mig för att det gjorde så himla ont. Sen dröjde det inte många sekunder innan allt börjde svartna och flimra framför ögonen på mig och jag mådde så dåligt. Var alltså nära att svimma av smärta. 
 
Gick in till mamma och pappa där jag fick vila en stund och sen tog jag en värktablett och efter någon timme lyckades jag somna om igen. Oroligt, men jag sov. Det var så obehagligt, har aldrig haft så ont att jag nästan svimmat. Jag vet inte riktigt vad smärtan berodde på heller, förmodligen någon typ av överansträngning efter all träning de senaste dagarna.
 
Men men, jag piggade på mig rätt bra och resten av dagen kände jag ingenting! Så nu kan vi fokusera på det roliga med julen! ^^
 
Runt lunch kom farmor hit och vi åt jullunch bestående av skinkmackor på mormors klassiska bröd vi alltid bakar, samt risgrynsgröt. Mums! Sedan lite julfilm och sällskapsspel innan Kalle Anka och efter det det efterlängtade julbordet och sen paketöppning. 
 
Hade verkligen en så mysig julafton med lycka och glädje rakt igenom och är så tacksam för allt och alla i min närhet. ♥
 
Vad händer idag då? Juldagen och allt! Jo, ikväll blir det som sagt utgång (nyfikna på vad jag ska ha på mig så kan ni kolla inlägget lite längre ned), men innan det är det inte mycket planerat. Ska ta tag i att fota mina julklappar och även försöka få in ett träningspass, sen får vi se!
 
Vad gjorde ni på julafton? Vad ska ni göra idag?
 
Kram på er fina! ♥
 
Therese

Mysigt ni ser ut att ha haft det :)
God fortsättning :)

Dixi Wonderland

Fina bilder :)

Zyllah

Oj vad läskigt att känna så. Ända gången det svartnat för mig och blev sådär konstigt så slutade det med att jag ramlade nerför en trappa. Inte det roligaste jag gjort, men det var inte på julafton i alla fall.

Jag spenderade min julafton med att ta det lugnt och bara njuta. Försöka att inte stressa och slappna av. Det var ganska trevligt. <3

Flisan

sv: hehe tack :D

härliga bilder :D

ajlimullersandvik.blogg.se

Vilken fruktansvärd start, men det låter ju jättebra att det släppte och att du fick njuta av julen därefter <3

Gabriella

Åh så roligt, förutom smärtan!!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Låter underbart verkligen :D. God jul på dig!

A M

Vilka härligt bilder, jag hade det supermysig på julafton! Träffade släkten och spelade spel och åt massa god mat:D
God fortsättning!!

A M

Vilken snygg eyeliner!!!! Kan verkligen inte göra haha :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress