Igår träffade jag Moa och Ida på stan för att inhandla biljett till juldagen!
Det är nämligen så att Puls och Hugos slås ihop och blir Sveriges största nattklubb och självklart ska vi gå! Hela sju barer och tre dansgolv blir det så här ska det dansas hela natten, haha. Kommer ju dock förmodligen vara packat med folk, men blir nog roligt, är ju med härligt sällskap! ♥
 
Såklart så passade vi på att inhandla lite nytt till kvällen och för min del blev det en svart klänning och ett matte liquid lipstick i en mörkröd färg som jag tänkte bära! När jag ändå var i farten köpte jag även en ny bh som jag var i behov av! 
 
Julafton imorgon också, hur sjukt är inte det?! 
 
Ska försöka ta lite bättre bilder både på outfiten och läppstiftet när jag har det på mig då jag inte tycker att varken klänningen eller färgen på läppstiftet gör sig rättvisa på bild! 
 
sandra

nice!

Erika

Superfin klänning. God jul! ❤️

Amanda

Åh vad roligt 😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress