YEY! Nu har jag äntligen lov! ♥
Sååå himla skönt vill jag lova, haha!
Vi hade först avslutning i kyrkan innan vi hade lite mys med våra tvåor, och sen mys med bästa klassen då vi körde ett quiz med På Spåret-tema som Jocke gjort, haha, och sen en termins-resumé som vi alltid gör på tavlan! Alltid roligt att blicka tillbaka på vad man gjort under terminen. ^^ Sista höstterminen med varandra är ju numera avslutad...
 
Efter allt detta träffade jag fina Freja! 
Vi tog en mysig fika innan vi tog en fotopromenad med våra kameror i vår vackra stad och bara pratade om allt och inget. En perfekt start på lovet. ♥
 
Och om någon undrar över min komplettering i filosofi som jag nämnde igår kan jag säga att det artade sig och jag fick A! Jag menar verkligen inte att skryta nu, självklart inte, jag är oftast väldigt privat kring mina betyg då jag vet att det är känsligt för många, men just nu är jag bara så himla stolt över mig själv som lyckades få till det trots att jag tyckt kursen varit svår.
 
Liene Svärd

Tack :)

Kul med fotopromenad.

Gabriella

Åh så härligt med lov!!

Zyllah

Bra gjort med filosofin. Det här med betyg är en komplicerad fråga, men jag tycker att det borde få vara okej att säga vad man får om det är bra så länge man inte nedvärderar någon på något sätt. Alla är bra på olika saker. <3

Tilda Barkselius

GUd så härligt med jullov!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress