Som rubriken lyder hade jag idag min sista skoldag för terminen, och också sista dagen någonsin på höstterminen på gymnasiet, om man ska dra det så långt, haha. Känns sååå konstigt! Kan inte fatta att jag imorgon i princip får jullov för sista gången...
 
I alla fall så har dagen rullat på som vanligt, rätt så lugna lektioner! Förutom filosofin där jag gjorde en komplettering för att få A så håller verkligen alla tummar och tår nu! Även om jag "bara" får B är jag himla stolt över mig själv då jag i början av kursen tyckte filosofi var väldigt krångligt. Men tydligen passade min lite kaotiska hjärna in där bland alla filosofer! ;) Jag är nog lite filosofiska jag, haha...
 
Nog om det! Imorgon blir det i alla fall jullov för min del efter en julavslutning i kyrkan och med klassen! Blir säkert jättemysigt och vackert som vanligt! ♥
 
Kram på er!
När får du lov?
 
Bildkälla: Pinterest.com
M I L I N A . S E

Håller tummarna på att du får A, men B är ju också superbra!! :)

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Åh vad härligt med lov! Själv var det några år sen man hade lov 🙈

Hanna

Gud så skönt!

Therese

Så skönt, njut! Min semester börjar på fredag :)

Tilda Barkselius

Vi får jullov på onsdag :)

Liene Svärd

sv: Ja smyckena asså <3

Skönt med jullov. Jag ska ha 3 dagar lediga och sen tillbaka till praktiken på hunddagis men jag trivs där så bra så det är okej.

Flisan

sv: ja det är han och serien är grymt bra hehe :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress