Sista fredagen för höstterminen spenderades med mina underbara tjejer. ♥
Längesen vi fick ihop en kväll bara vi så det var verkligen välbehövligt. Vi bakade pepparkakor, gjorde egen pizza och myste framför På Spåret (då jag dock somnade, vilket märktes när jag slutade skrika ut svaren på alla frågor tillsammans med de andra, haha). Mycket prat och skratt blev det! Älskar dem så. ♥
 
Idag har jag inhandlat de sista julklapparna, eller har två kvar, men de vet jag vad det är för några så ingen större stress, haha. Vi har även köpt gran och pyntat den fin!
 
Vad har ni gjort idag? ♥
 
Flisan

sv: haha dock så avslöjar jag typ inget i inlägget :P

mysigt :D

Gabriella

Såå mysigt!!

Tilda Barkselius

Underbart med pepparkaksbak!

JoJo

men ååh vilken fin gran!! *.* kramis <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress