Ibland hittar man bara människor i livet som man klickar så bra med, och det är precis vad som hänt mig. ♥
Trots att denna nyfunna vän inte har funnits i mitt liv längre än några månader känner jag verkligen att vi har något speciellt. På så kort tid har hon verkligen hunnit bli en av de bästa människorna jag har i mitt liv.
 
Och till dig, Freja; jag är så otroligt glad och tacksam att jag har dig. Jag lovar att alltid finnas för dig och stötta dig så gott jag kan, så fort livet känns tungt. Våga blomma ut och tro på dig själv, tro på din talang och på hur vacker du är. Du har ett värde, och jag ser det. Jag är så otroligt glad att vi lärt känna varandra, och trots att vi om ett halvår kommer att befinna oss i helt olika stadier i livet har jag en stark känsla av att vi kommer att klara oss. För vi har något speciellt. Älskar dig, min fina vän, tvivla aldrig på det. ♥
 
Bilderna är från igår när vi hade en otroligt mysig stund tillsammans med kaffe och långpromenad runt stan, något som inspirerade mig lite extra till detta inlägg. 
 
JoJo

åh vad härligt och kul för dig att du har hittat en sån fin vän! :D ha en fin kväll sötnos! kram! <33

Liene Svärd

Åh när man hittar såna vänner är det så underbart. Har en vän nu som jag pratar med via skype, hon bor i Finland, men vi är så lika på många sätt.

Ida

Va härliga och träffa en sån människa ^^

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh såna stunder i livet är så mycket värt <3. Såna vänner som man känner glädje med för alltid sedan :)

Dixi Wonderland

Så mysiga bilder :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress