Godkväll på er finisar! ♥
Jag har egentligen inte mycket alls att säga, haha, men ville ändå titta in såklart!
Idag stod det jobb på schemat mellan klockan 10-19 så verkligen ett rejält pass! Men det är bra, då tjänar man mycket, plus att det är söndag, haha. ;) Men det har gått bra! Mest plockat upp varor och städat avdelningar.
 
Imorgon är det måndag igen och då är jag ledig. Då ska dagen spenderas med min fina Frida då vi ska in till stan en sväng! Sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag, fredag och söndag nästa vecka och sen är det bara fyra dagar kvar tills skolan börjar! Hjälp, vad tiden har gått fort!
 
Hoppas att ni haft en jättebra söndag! ♥
 
Halvdan selfie i brist på andra bilder, haha. 
Gabriella

Härligt med en ledig dag imorgon, ta och njut!!

Sarah

Va skönt o va ledig imorn :)

Bambi

Men jäklar vilket monsterpass. :P I och försig bara 1 timme längre än mitt längsta som jag brukar ha - men ändå. :P

Ja tiden går verkligen hur snabbt som helst :O

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt med en ledig måndag! :)

Ida

Ja tiden går alldeles för fort... :/

Netti Starby

Härligt med en ledig måndag och fin bild på dig! Kram

ajlimullersandvik.blogg.se

jag tycker att det ska bli härligt att skolan börjar :)

Lovisa (wildisland)

Åh, sjukt att du börjar skolan så snart! Vad hände med sommaren?!

Tilda

Åh du är så himla fin! <3

FrökenTV, bloggen om tv och film

skönt att va ledig en måndag :)

Emelie Andersson

Så fin du är! :)

sv: ja det ska jag verkligen göra innan verkligheten börjar :)

JoJo

fina du! hoppas det gick bra på jobbet igår :)

sv; ja, rosa är ju finaste färgen så klart jag ville ha rosa naglar då! :D kram <3

Vanessa

åh, ta vara på den lediga måndagen med din kompis, de sista innan skolan börjar! :(

CAMILLAESI

haha cash is king ;-)

Fin du är :)
Kram<3

sandra.

vad fin du är :) och hoppas du haft en bra dag!

Hanna

det kan vara skönt ibland att träna hemma och ibland skönt att vara på ett gym, beroende på vad man ska träna :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress