4 augusti 2016

Workday!

Frågor och svar.

Dagens humör: Happy! 
 
Dagens mående: Bra! 
 
Dagens låt: Någon som blir förvånad om jag säger Boyfriend-Obsession, haha?
 
Dagens vill ha: En lugn arbetsdag utan massor av stress och irriterande kunder #gårdagenvarkaos
 
Dagens klädsel: Jobbkläder för det mesta, haha, och då bruna arbetsbyxor och röd t-shirt.
 
Dagens frisyr: Blir alltid en variation på jobbet, haha.
 
Dagens längtan: Att få sitta på min älskling Gypsys rygg igen. ♥
 
Dagens planer: Jobb mellan klockan 12-20, inte så mycket mer planerat.
 
Dagens beroende: Kaffe för att hålla igång, haha.
 
Dagens diss: Vädret är lite halvtaskigt, men det gör egentligen inte så mycket när jag ändå jobbar. 
 
Dagens hiss: Att jag äntligen har fått ordning på konsten att göra vingad eyeliner så det pryder mina ögon ganska ofta nuförtiden, haha. Love it!
 
Hoppas ni får en jättebra dag! ♥
 
 
 Bildkälla: Pinterest.com
Tilda

Hoppas du haft en jättebra dag! <3

Amanda CL

jag tog på mig strumpbyxor idag bara för att jag trodde det skulle bli kallt, men ja blev för varmt med det :P

hoppas du haft en bra dag :)

Vanessa

haha, jag kan verkligen inte dricka kaffe. Tycker det är så äckligt haha!

Josefine

Härligt att du mår bra!

sv: Eller hur, såå söta :) kram

linah

ha en underbar helg fina du! <3

ajlimullersandvik.blogg.se

hur lärde du dig vingad eyeliner? Jag vill också lära mig :D

Sarah

Håller me, när man jobbar vill man nästan att de ska va dåligt väder (A)

sandra.

så roligt att läsa :)

Ida

Man blir så glad när man lyckas med sminket :)

Bambi

Bilden! Så spot on ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress