Hej!
Ledig dag idag och den spenderades med min andra halva Frida! ♥ Vi åkte in till stan och åt sushi, kollade runt lite, pratade massor, och tog sedan även en fika, haha. Bästa vän. Väl hemma igen begav jag mig till stallet där jag hjälper till där det var dags för mig att fota fölet!
 
Som jag nämnde för ett tag sedan har det ena stoet fått ett föl, en jättesöt liten hingst som nu går under namnet Zlatan, haha! ^^ Fotade honom i hagen tillsammans med mamman medan de red och sen fotade jag även när lilla Emelie red sin nya häst och även fina "Rolle". ^^ En riktig hästphotoshoot! Hovslagaren var även där för att fixa fossingarna på hästarna och det är alltid intressant att se tycker jag. ^^ Så småningom kommer kanske lite bilder jag fotade! 
 
Har haft en jättebra ledig dag! Imorgon är det jobb igen, men ett rätt okej pass melllan 8.30-15! Sen får vi se vad som händer efter det! :)
 
Kram. ♥
 
Terese

Åh så mysigt!

sv: Åh tack! Jag också, färgen är superhärlig!
Kram

Amina

Men hur gott är inte sushi? Tycker din såg riktigt god ut - var det lite krispigt där runtom?

Julia

Vilket sött föl!

Var gärna med i min veckans blogg tävling :D

Tilda

Åh vad mysigt! Ser fram emot bilderna <3

Vanessa

hihi kul namn till fölet ;)

Tilda Barkselius

Underbart med suhidejt!

Sarah

Ja har aldrig testat sushi men tror inte ja skulle gilla de :P

linah

åhh så gott!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress