Ja, som rubriken lyder är det idag sista dagen på sommarlovet för min del för imorgon bär det av till skolan igen. 
Jag har haft en bra sommar, men ska jag vara ärlig har jag lite svårt att komma ihåg vad jag gjort, haha. Det känns som hela sommaren i stort sett har bestått av jobb, teoriplugg och sömn, haha. Men riktigt så är det ju inte! Har haft det himla bra med kompisar och familj på många olika sätt. ♥
 
Imorgon är det då skola igen och jag börjar tredje året! Känns helt sjukt, det känns som att det var igår jag började ettan och allting, och nu är det helt plötsligt jag och min klass som är äldst och ska ordna inspark för ettorna och allting. Tiden har verkligen gått så fort. 
 
Jag är väldigt taggad på det nya året och ser fram emot att utvecklas i mina språk samt få upp ögonen för lite nya ämnen! 
 
Så imorgon eftermiddag klockan 13.00 börjar jag och då ska vi väl mest göra lite basic saker som få nya skåp, gå igenom schemat och sånt, allt det praktiska liksom. Imorgon drar även ridningen igång igen! Jag har saknat min älskar Gypsy såååå mycket! ♥
 
När börjar du skolan/jobbet? Eller har du redan börjat?
 
 
Bildkälla: WeHeartIt.com
Netti Starby

Vad roligt att du ska börja i trean och det är verkligen det bästa året under skoltiden :-D Kram

Gabriella

Åh så roligt att börja tredje året!!

Malin

Det är alltid lite segt att börja igen när man varit långledig :)

Tuva Björnwall

lite skönt ändå att komma tillbaka till rutiner :)

Josefine

Skoltiden går så fort!!

sv: Tack :)

Josse

Skönt med lite rutiner igen :)

linah

haha bilden;D

N a t h a l i e

Lycka till i skolan! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress