Halloj!
Nu sitter jag i lunchrummet på min andra rast för dagen innan jag slutar klockan 19! Sista dagen idag ju, känns lite bitterljuvt, haha. Har ju jobbat här i tre år nu så har verkligen fått kontakt med alla och eftersom mamma jobbar här har jag ju känt alla sen jag var liten. Men som tur är handlar jag ju här jätteofta, haha!

Har inte provat att blogga från appen sen den uppdaterades så har ingen aning om hur det här inlägget kommer se ut på datorn sen, haha, men hoppas ni har överseende med det! Har ni provat appen? Vad tycker ni om den? Själv tycker jag nog bättre om den innan uppdateringen för nu kan jag inte komma in och redigera mina utkast-inlägg från appen vilket inte är så bra. :/ Får mejla och fråga om det!

Ikväll ska jag träffa fina Frida (därför jag bloggar nu)! Hon ska komma in hit tills jag slutar så ska vi handla lite gott och mysa!

Ha det så bra, kram!

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag bloggar aldrig från appen, men den nya förstår jag mig inte på överhuvudtaget >.<

Lovisa (wildisland)

Inlägget ser riktigt bra ut! Skönt med sista jobbdagen ändå :)

Josefine

Har inte uppdaterat appen än, kanske inte borde :)

Gabriella

Synd att appen blev sämre efter uppdateringen!!

Tilda Barkselius

Jag gillar inte all den nya appen :/
Jättefin header!!

Sarah

Tråkigt att de e sista dan men du kanske får chansen o jobba där i framtiden igen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress