Alltså, jag finner på riktigt inga ord för att beskriva hur jävla snygg jag tycker den här mannen är! Liksom hur?! 
Jag bara surfade runt på lite tatueringsinspiration och så dyker denna perfekta skapelse upp och det slutar med att jag sitter lite för länge och dreglar över hans perfekta utseende.
 
För det första har han sjukt snygg stil, för det andra har han riktigt coola och läckra tatueringar och för det tredje är ju hans ansikte bara för snyggt. ♥ 
 
Ni vet när man är typ nykär och det bara bubblar i hela magen? Yup. Typ så känner jag just nu när jag ser honom, haha.
 
Ivan Chang. ♥
 
 
Bilder från Pinterest, collage gjort av mig.
Hanna

hoppas du får en bra helg :D

Tilda

Snygg <3

Gabriella

Känner verkligen igen den där bubbel känslan som man får i magen, underbar och obehaglig samtidigt!!

Tilda Barkselius

Känner igen känslan till 120% verkligen, underbart när man hittar en kändiscrush!

FrökenTV, bloggen om tv och film

han hade alla fall riktigt snygga kläder :D

Emelie andersson

En ny cruch då? ;)

Sv: ja det var jätteroligt :) som jag har saknat det! <3

linah

snygg!

Josefine

Vet hur de är hahah :)

sv: Tack så mycket! kram

MATILDA

Snygg men inte min typ! XD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress