13 augusti 2016

Header!

Okategoriserat

I takt med att skolstarten närmar sig och jag hade tröttnat rejält på min header kände jag att det var dags för en förändring! Den påminner ganska mycket om den förra, men har bytt några bilder och satt in några fler bilder än senast, samt lagt till lite ord. Rätt så nöjd! 
 
På bilderna ser ni: mig, fina Rolle som jag fotade i stallet där jag hjälpte till när jag fotade fölet (bilder är på gång!), en bild från vackra Italien från resan dit förra året, jag och min älskling Gypsy och en bild på mig när jag skulle spela in min dansvideo. 
 
Ska även försöka fixa lite andra förändringar på bloggen, men det kommer förmodligen ta lite längre tid! :)
 
Ledig dag för mig idag med innan jag imorgon går på mitt sista jobbpass för den här sommaren med monsterpasset mellan klockan 10-19! 
 
Kram! 
 
Vad tycker ni om headern?
 
 
Netti Starby

Så himla fint det blev :-D Kram

Ida

Ja tycker headern är fin :)

Siri |Diabitfit|

Skönt med ny header, kan vara kul att uppdatera sig ibland. Blev fint!

sandra.

Jag tyckte headern var jättefin :) men som du skrev är den ganska lik din andra men ändå inte :D blev jättebra iallafall :)

Emelie Andersson

Så fin header!! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Fint med nya headern! :)

Linn Strömberg

Sååå fint <3

JoJo

jag tycker att din nya header är jättefin :)

sv; vad kul att du gillar mina köp från new york :) haha nej, det var väldigt lätt att spendera pengar där kan jag ju säga! ^^ kram <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress