Jag har blivit så himla inspirerad att verkligen följa min dröm (secret secret, haha) och jag tycker egentligen att det borde vara en självklarthet att följa sin dröm, i alla fall verkligen försöka! De ges till oss av en anledning och ingenting är egentligen omöjligt!
 
Så följ era drömmar mina fina vänner, ingen dröm är för stor eller för liten! Se till att ta tag i era drömmar och försök, för hellre att misslyckas och veta att man försökte än att inte försöka alls och ångra sig sen, eller hur? Du har ett liv, make it count! ♥
 
 
Bilder från Pinterest.com, collage gjorda av mig.
linah

jättebra pepp!! <3

JoJo

bra inlägg! jag tycker också att man ska försöka uppfylla sina drömmar :D det har jag gjort med en av mina och det var att få åka till new york *.*

sv; kul att du gillar inspon :) jag tycker att macroner är finare än vad dom är goda. haha ^^ kram <3

Lovisa (wildisland)

Så bra pepp!! Det är bara att köra!

ajlimullersandvik.blogg.se

sant, jag ska följa min dröm! Jag ska börja.. idag!!

Netti Starby

Det är så sant! Kram

Ida

Ja man ska verkligen försöka göra de :)

N A T H A L I E

Så himla bra sagt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

true that! sååå sant

Isabella

bra citat!

Emelie Andersson

Så bra är du och det är sant! Man ska leva sina drömmar och försöka njuta av livet så mycket man bara kan :)<3

Terese

Älskar läsa sådana hära textbilder!

sv: Ja supergott! Men ja dem är jätteroligt att färglägga, lite teraputiskt!
kram

sandra.

Vilka fina & bra collage du gjort :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress