Idag kära vänner, är det bara en vecka kvar (i alla fall för min del) tills skolan drar igång igen! I samma veva drar även ridningen igång nästa torsdag efter sommaruppehållet, som jag har längtat! Saknar Gypsy massor. ♥
 
Så ja, snart är det dags för skola igen med rutiner och scheman, men jag klagar inte. Jag är faktiskt taggad på skolstart! Det ska bli så härligt att träffa alla klasskompisar igen, träffa de nya ettorna, anordna insparksfest, dra igång med showgruppen, läsa nya- och favoritämnen igen, få igång rutiner igen, och kanske det största av allt: sista året. Det känns verkligen galet att jag om en vecka är äldst på skolan och påbörjar mitt sista gymnasieår. Heeelt sjukt.
 
Men som ni märker är jag väldigt taggad på skolan, haha. ^^ Visst är det alltid skönt med ledigt, det tycker självklart jag med, men i grund och botten är jag en liten skolnörd skulle jag tro! 
 
När börjar du skolan?
 
 
Bildkälla: Pinterest.com 
Siri |Diabitfit|

Jag var också taggad på att börja mitt sista år, och kunna se fram emot studenten sen, som var helt sjukt rolig :D

sandra.

Så roligt ändå ju att börja skolan igen :) jag börjar inte skolan för har redan slutat den för ett par år sedan :)

Vanessa

jag börjar den 24, så jag har några få dagar kvar innan det drar igång :(

Tilda

Jag har lyxigt nog 2 veckor kvar innan skolan börjar <3

Gabriella

Åh jag är också taggad på skolan, alla rutiner och att träffa alla vänner!!

ajlimullersandvik.blogg.se

I egenskap av lärare är jag såååå glad att du ätt peppad :D Och citatet är PERFEKT!!

Emelie Andersson

Förstå att du saknar ridningen och Gypsy mycket, men kanske inte skolan lika mycket ;)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress