Okej, ja, jag erkänner att deras gruppnamn kanske är lite halvtöntigt och att min titel inte var den bästa, hehe, men vad gör man inte för att skapa en kreativ och inbjudande rubrik? ;)
 
Har fastnat lite för den här låten och dansen på senaste tiden. Minns att jag snubblade över den för något år sedan och har återkommit till den lite då och då, men när jag återupptäckte dansvideon häromdagen blev jag väldigt fast i den!
 
Roligt att de använder sig lite av lysande pallar som förstärker scennumret och älskar steget vid  1.05 som är både mjukt och kontrollerat på samma gång. Sen är jag överlag väldigt svag för body rolls, mjuka höfter o.s.v, haha. 
 
Och just det! Många finner det väldigt svårt att skilja på medlemmarna i K-popgrupper i början, och då kan jag meddela att denna grupp inte är mycket lättare då den innehåller två identiska tvillingar!
 
Tilda

Jättebra!!! <3

Hanna

har du haft en bra tisdag? :D

Tilda Barkselius

Jag måste erkänna att jag är en av de som har svårt att se skillnad på medlemmar i K-Pop grupper, de är ofta så många också :)
Denna video är verkligen galet bra!!

Gabriella

Så bra video!!

N

Hoppas att du haft en bra dag :D

coffeeandcupcake.blogg.se

Så grymt duktiga :)

T e r e s e F l i n t h

Älskar dansvideos!

sv: Tack så himla mycket vackra du!
kram

ajlimullersandvik.blogg.se

så himla duktiga, sannerligen :D I love it!!

sandra.

kul video :)
har nominerat dig i en blogglista om du känner för o göra den :) kram

Netti Starby

Vad grymt :-D Kram

Natalie Honkonen

Måste kolla!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress