Halloj!
Lördag idag och ingen sovmorgon för min del då jag bestämt vaknade av mig själv vid sju, haha. Gick upp och rev av ett träningspass där jag slaktade mage och rumpa samt tränade dans.
 
Strax efter lunch kom fina Maja hit! Mycket prat, skratt, mys och även lite dans blev det. Så mysigt! ♥
 
Nu tar jag lördagkväll och ska luta mig tillbaka med lite mys med mig själv och familjen. 
 
Hoppas ni haft en bra lördag! ♥
 
En liten random selfie på kvällskvisten i brist på andra bilder, haha.
 
Tuva Björnwall

så fin är du!!

Ewelina

Så duktig och fin du är!

Julia

Härligt med träning!
sv: Ja verkligen så bra och kul box! kram

Matilda Johansson

Härligt att träna :)

Tilda Barkselius

Härligt med ett gympass och en massa skratt :)

Linn Strömberg

Åh vad skönt att starta dagen så! :D Och du är så himlahimla fin bästa <3 Miss u veryvery much!

Josefine

Härligt!

sv: eller hur :)

Lydia

Skönt med ett träningspass!

jessy

Söt du är! kram

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så skönt det där lät! Att få träna :)

Lucy

Vad härligt med et pass :D hoppas du får en mysig söndag :)

Emelie Andersson

Så himla fin du är! <3

sv: Ja det kommer upp så snart som möjligt, har fortfarande inte hunnit skriva det :)

Det har jag verkligen inte, du har minst lika mycket vännen <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress