Den här jättesnygga jackan har jag suktat efter i flera månader! Jag provade den för några månader sen och älskade den så himla mycket. Dock var den ganska dyr så jag sa att jag önskade mig den i 18-årspresent när jag fyller år i maj och hoppades att den skulle finnas kvar till dess.
 
I helgen när vi var på stan en sväng visade jag mamma vilken det var jag önskade mig och då den var nedsatt i pris, det var den enda kvar i XS och hon tyckte den satt bra på mig köpte hon den direkt! Jag blev så lycklig! Kommer använda den flitig och lira omkring när jag känner för det, och förhoppningsvis får ni se den i någon dansvideo.
 
Tack mamma. ♥
 
New Yorker, herravdelning, XS, 399 kr.
 
Linn Strömberg

Den är så häftiiiig! :D

Fanny

åh vad snygg!! Tur din mamma köpte den nu :D Kram

Cassandra Haraldsson

Så fin jacka!

jessy

Den är så snygg min sambo har en likadan :D

Alice Lindström

Grymt snygg!

lydia

snygg!!

Julia

Åh så snygg!
sv: Åh ja visst är de så fina! kram

Josefine

Fint!

sv: Tack så mycket :)

Tuva Björnwall

vilken cool!!

N A T H A L I E

Snygg den va! :) kram

Terese

Åh jättesnygg!

sv: Tack snälla! Åh tack fina du!
Kram

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så snygg! Och vilken kul present att få :)

Netti Starby

Så snygg och vad roligt att du fick den! Kram

Flisan

sv: tack :D

snygg jacka :D

Anita

Snygg!

Fanny

Hoppas din tisdag är superbra :D

Kaisa

Snygg!

linah

fin!

Tilda

Sååå snygg! :)

JoJo

riktigt snygg jacka! :D

sv; deras spelningar är alltid bra. det var synd att dom bara spelade i lite över en timme. hade velat se och höra mer ju! haha! :) jag håller tummarna att du får se nåt av dina favoritband live. är så kul att gå på spelningar och konserter. kram <3

Bambi

Jäklar vad snygg den var!! :D

Amanda CL

cool!

Lucy

jäklar va snygg !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress