8 april 2016

The Try Guys!

Videos

Buzzfeed är några jag ofta tittar på på YouTube! De har så sjukt många roliga och relaterbara videos och det är lätt att fastna i timmar!
 
Ett gäng jag fastnat lite extra för i Buzzfeed-gänget är The Try Guys! De fyra killarna Zach, Eugene, Keith och Ned är ett jättehärligt gäng och provar på både det ena och det andra. Jag vet inte hur många gånger jag vikt mig dubbelvikt av skratt åt deras härliga och rappa kommentarer, haha. Det går ju inte att inte älska dem!
 
Delar med mig av tre av deras videos här nedanför! ^^
  
Netti Starby

Vad kul med youtube tips! :-D Kram

MALIN

Haha vilken härlig Youtube-kanal! Den har jag missat :) Kram

Terese

Kul med tips!

sv.Ja verkligen! Åh tack så mycket!! :)
Kram

Fanny

va jättegärna med i min tävling där man stödjer hjärnfonden:
http://fannymagnusson.for.me/2016/april/gor-nagot-for-dina-medmanniskor.html

Louise

Roliga videos! :)

Josse

Haha så kul att se!

Julia

Så bra videos!
sv: Ja det är verkligen så bra! kram

Bambi

Hahah jag älskar The Try Gyys. Så sköna videos alltså!!

Linn Strömberg

Så roliga videos!! <3

Tilda Barkselius

Hahah gud vilka härliga människor!

Tilda

Så bra! :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Ska kika på dom klippen :)

Tuva Björnwall

får kolla in dom!!

VERONICA - fashionblog

Hhaha men vad roligt tips tjejen! SÅ kul :) Kramar fina du!

CAMILLAESI

buzzfeed gör så har så bra youtubekanal verkilgen :--D

Ella

Åh de är så roliga! Älskar deras videos :)

Sarah

Jaa de finns mkt kul o bra på Youtube :)

trisiaa

Såå bra haha :D

Amanda CL

kollar nästan aldrig på youtube, men har precis börjat kolla lite på videor om hur man bygger gel och akryl naglar :)

Natalie

Vilka härliga videos:D

Angelica

Tycker dom är så roliga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress