Halloj!
Oj, vilken dag!
För det första så gjorde jag mig en is-latte igårkväll mellan klockan 20-21 typ... Det skulle jag ju inte ha gjort, haha. Jag såg ett avsnitt av en serie och allting och försökte sova, men kunde verkligen inte. Så när klockan var tolv var jag uppe och städade mitt rum, rensade min plånbok och gjorde min kinesiskaläxa. Sen runt halv två sov jag gott. Verkligen en produktiv natt, haha.
 
Idag började jag ju inte förens klockan 14.40 igen, men trots min brist på sömn vaknade jag tidigt och var vid 7.15 ute i fyra minusgrader på en härlig morgonpromenad. Fixade sen lite smått här hemma, pluggade och sånt innan jag tog bussen in till skolan vid ett-tiden. Hade min enda lektion och drog hem igen sen. Väldigt skön dag, även om det känns lite onödigt att åka in för en lektion. Vädret har varit helt underbart och jag inveg min nya jacka! ^^ Inlägg om den kommer upp imorgon.
 
Hoppas att ni har haft en bra dag! ♥
 
Lite bilder från dagen och en liten sneak peak på jackan. ;)
 
 
CAMILLAESI

Duktig du är :-))

johanna

härligt med morgon promenad!

Sofia ⎢beautybysoxxi

Vad bra ändå att du gjorde något produktivt när du inte kunde sova :D

Tilda Barkselius

Åh vad härligt att starta dagen med en promenad :)

Lucy

Så kan man också spendera tiden när man inte kan sova :)

Josefine

Oj då hade jag redan sovit i 3 timmar :)

sv: Tack så jättemycket!

Linn Strömberg

Du är galeeeen Alice <3 Haha

miningalinn

Haha, man lär sig av sina misstag. Kan heller inte sova om jag dricker nån typ av kaffe vid den tiden!:D

Sv: Ja, det är alltid någonting!:D

lydia

skulle inte heller kunnat sova..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress