Min nya vårjacka jag köpte häromdagen! Jag ville ha något lite annorlunda och blev helt kär i den här puderrosa! Det är verkligen nu man ser hur bred min stil är om man jämför den här jackan med den svarta skinnjackan jag köpte häromdagen från New Yorkers herravdelning, haha. ^^ 
 
Love it! ♥
 
 
Emelie Andersson

Fan vad snygg! :) <3

Tuva Björnwall

åh vilken superfin!! :D

Tilda Barkselius

Åh gud så fin!

Julia

Såå snygg!
sv: Åh tack gullet! kram

Linn Strömberg

Sååå fin <3

Elsa

Så himla snygg! :)

Lucy

Den är jätte, jätte fin :D

Fanny

åh den var superfin!!!

Ewelina Granberg

Gud vad snygg! Vilken härlig färg:)

Ewelina Granberg

Gud vad snygg! Vilken härlig färg:)

Emelie Andersson

sv: tack finaste du, ja du vet ju hur mycket dessa djur verkligen kan betyda :)<3

Terese

Sjukt snygg kappa!

sv: Åh tack snälla fina du! Känns bara lite sådär för vill vara här och uppdatera och inte hamna efter! Men tack snälla fina du!
Kram

MALIN

Jättefin jacka! Ääääälskar älskar färgen på den! Kram

jessy

Vilken fin! :D

Flisan

sv: det hade jag också :D

snygg :D

http://siliiins.blogg.se

Sjukt snygg!! :)

Josse

Åh så fin färg!

♫♪ sandra

vilken härlig!

Sarah

Fin du va i den :)

IDA-FOTO

Gud vad fin! Jag måste också ha en vårjacka...

Lydia

så snygg!

Josephine

Åh, så fin!

Celine

Så fin!

sandra.

jätefin verkligen :) vart har du köpt den?

juliette

åhhhhhh älskar din jacka! super fin färg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress