16 april 2016

NCT U- The 7th Sense

K-pop

SLAY BOYS SLAY!
Det bästa jag hört på länge! Nydebuterad grupp som tränat sjukt länge, grymma röster, awesome sound, tung låt helt i min smak, snygga killar och estetiskt snygg video. Kan det bli bättre? ♥
  
A M

Grym låt!

Linn Strömberg

Grymma!!<3

Tilda

Grymma! :)

Lucy

Den var bra :D

Terese

Åh!

sv: Haha ja faktiskt!
Kramis

Ewelina

Vilken bra låt!

Julia

Såå bra!
sv: Okej tack ändå för hjälpen! kram

Sarah

Snygga killar e ju aldrig fel :)

Lydia

helt okej!

Tuva Björnwall

åh vad duktiga!!

Elsa

Jättebra! :)

jessy

Nice!

Matilda Johansson

Kul med musik tips :)

Fanny

wow grymma! Varför hittar aldrig jag sånt här för?!

Emelie Andersson

Sv: ja det ska jag verkligen göra, sitter fortfarande och klura på den ;) du gav mig verkligen en utmaning ;)

Anonym

Sv: tack :D

http://siliiins.blogg.se

Så bra :)

Sarah

Kul me musiktips :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress