Ja, de två orden i rubriken beskriver min gårdag perfekt, haha!
Jag åt nämligen mycket god mat OCH blev bortgjord och lurad på stan, haha. Dagen började ju som jag skrev med en rejäl sovmorgon och vid klockan 13 mötte jag upp Amanda för att äta en god lunch. Sen hade jag kinesiskalektion innan jag slutade för dagen och då blev det en god fika med fina Emilia. ♥
 
Okej, såhär var pranket;
När jag och Emilia sen gick omkring på stan stoppade en kille i vår ålder oss och frågade om vi ville vara med på ett experiment vilket vi gick med på när han förklarat vad det gick ut på. Det gick i alla fall ut på att jag (för jag hann inte protestera när Emilia sa att jag absolut skulle köra, haha) skulle blunda, stå framför killen och föra huvudet i åtta runt hans framsträckta händer. Så jag gjorde det och körde på och han pratade lugnande och allting så jag kände mig jättetrygg och litade på honom. Det var också jätteviktigt att jag inte öppnade ögonen förens han sa stopp.
 
Helt plötsligt säger Emilia att han har gått och där har jag stått med slutna ögon mitt på stan med ingen framför mig och gjort en väldigt lustig ått-rörelse. Vi kiknade av skratt jag och Emilia och jag minns inte när jag skämdes så mycket senast! Någon minut senare kom killen tillbaka och hans kompis som satt längre bort och sa att jag var jätteduktig och att de hade filmat allt. De frågade om de fick använda min reaktion i en video till deras youtube-kanal där de lägger upp pranks-videos och jag sa ja, för varför inte liksom? ;) Jag var ju redan bortgjord, haha.
 
Jag misstänkte faktiskt att det var något på gång för vi hade sett killen med kameran (fast vi såg ju inte att han hade kameran när han satt där och jag blev prankad) förut, men vi trodde bara att det skulle vara något trolleritrick, inte att jag skulle bli bortgjord mitt i stan! Haha, jaja, sådant som händer, och roligt när man kan få andra, och sig själv, att skratta lite grann! ;)
 
 
Tuva Björnwall

härligt med sovmorgon!! :D

MALIN

Mums! Maten ser verkligen såååå så god ut! Kram

jessy

Gott med fika :D

Emelie Andersson

asså vad gott det ser ut eller :) vill bara ha! <3

sv: Ja jag ska verkligen njuta av den för nästa helg jobbar jag igen ;)

tack så mycket vännen, det värmer ♥

Lydia

haha!!

Netti Starby

Haha vad roligt och du måste lägga upp videon när den släpps ut! Kram

Natalie Honkonen

Såå skönt med sovmorgon! O jätte gott ser dedär ut o vara! Kram

Sofia ⎢beautybysoxxi

Hahah, så kul ändå! :D

Fanny

hahha men fy vilket roligt prank, hoppas jag hittar videon när den kommer upp för sånt e sååå roligt att kolla på :D

Linn Strömberg

Alltså pranket!!!

Tilda Barkselius

Hahahh jag dör, gud vilket roligt prank! Vet du vad deras kanal heter?

Julia

Åh vad gott!
sv: Ja verkligen så gott! du är fin! kram

N

Ser riktigt gott ut!

Tilda

Åh vad mysigt! :)

MADDISENJ.SE

Hehe vilket prank :p

Terese

Men muuuums!

sv: Supermysigt!
kramis

Angelica

Åh, vad coolt att du pluggar kinesiska!

Flisan

sv: tack :D

mumsigt :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha men alltså åh vad roligt!

miningalinn

Kycklingsalladen såg sååå god ut!!:D

Sarah

Haha så sjukt de måste sett ut :)

Natalie

Gott det såg ut! Haha vilket roligt prank:D

Natalie Salazar

ååh mums nu blev jag ju mer hungrig än vad jag är :P

Frida

Hahaha, den videon vill man gärna se ;-)!!

Anonym

Åh vad gott!!

Denise

Haha vad roligt! :'D

trisiaa

Haha vad roligt med prank! :D

JoJo

åh så gott allt ser ut! :D

sv; ja det är skönt att jag mår bättre. dock håller sig snuvan kvar, men det brukar ju alltid vara den som ger med sig sist. haha! tack, fina du! <3 okej, är ju bra att grammatiken är rätt lätt i alla fall. vad kul att du ska berätta mer om det i ett inlägg. det ser jag framemot att få läsa :D kram

Josefine

Gott!!

sv: Kul att du tycker de :)
Ja har hört att grammatiken ska vara lite enklare.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress