Godmorgon!
Jag har en väldigt lugn och bra dag framför mig!
Har endast en lektion idag, kinesiska, och den börjar inte förens 14.40, haha. Så ska in till stan vid 13-tiden och äta lunch med Amanda, ha kinesiska och sen efter skolan ska jag ta en fika med fina Emilia. ^^ Ska bli mysigt! ♥
Så mycket mer har jag inte planerat idag. Tar det lite lugnt nu och får se vad jag hittar på innan bussen går. ^^
 
I brist på bild kan jag ju lägga upp min kinesiska-uppsats som jag skrev igår. Är väldigt nöjd över att jag fick ihop det och känner mig lite cool, haha. 
 
Ha en fin onsdag!  ♥
 
Någon som förstår? ;)
 
 
Netti Starby

Vad spännande med kinesiska och det måste vara jättesvårt? Kram

Linn Strömberg

Så duktigt av dig!

jessy

Men oj, va kul haha!

Julia

Så skönt!
sv: Åh tack fina du! kram

Lucy

Nej men vad roligt att du läser kinesiska :O det är inte varje dag man läser/hör att någon gör :D otroligt roligt :D

JoJo

är det svårt att lära sig kinesiska? :)

sv; tack fina du, jag försöker så gott jag kan. jag hoppas att jag kan jobba på fredag igen! <3 kramar till fina dig <3

Tuva Björnwall

nej vad coolt med kinesiska!!

Anita

Skönt med bara en lektion :D

Natalie Honkonen

Har ingen aning om vad det står på bilden haha. Alltid tyckt att kinesiska är ett coolt språk! Kram

Fanny

Vad skulle sägas om att jag har en tävling om att vinna ett presentkort på caseapp på min blogg? :D

Terese

Men vad rolig med kinesiska kurs!! Vill också lära mig det!

sv: Tack snälla!
Kram

Tilda Barkselius

Shit vad coolt att du lär dig kinesiska!

Louise

Vad coolt med kinesiska!

Josse

Oj, häftigt!!

Emelie Andersson

Fan vad coolt, även fast jag inte fattar någonting :) <3

Josefine

Oj är inte kinesiska väldigt svårt??

sv: Kul att du tycker de :)

Tilda

Oj, kinesiska verkar omöjligt! Vad duktig du är :)

Sofia ⎢beautybysoxxi

Så härligt att börja sent :)

MADDISENJ.SE

Vilken skön dag :D

Bambi

Jäklar! Det där är imponerande du. Kinesiska är ju inte det lättaste språket precis :P

Sarah

Skönt o bara ha en lektion :)
Men kinesiska verkar sjukt jobbigt :P

Elsa

Gud vad häftigt att kunna kinesiska! Det ser så himla fint ut det du har skrivit men jag har ingen aning om vad där står haha! :)

Alice Lindström

Fett coolt att kunna skriva på kinesiska!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress