Blev ju en hel del shopping när Linn var i stan och detta är vad jag fick med mig hem! ^^
 
En sportig kortare t-shirt (Gina Tricot), mintgrön tröja med snörning (Gina Tricot), luftig magtröja (H&M) och trosor (Lager 157)
 
Tuva Björnwall

fina saker!! :D

Louise

Så mycket fint! :)

Natalie

Har samma lace up tröja bara att i mörkgrått, älskar den! Kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Snygga plagg :)

Julia

Såå snyggt!
sv: Åh vad glad jag blir att du gillar det! kram

Denise

Alltid roligt att förnya garderoben! :D

Jessy

Vilka snygga kläder, härligt med lite nytt!

Sandra

Vad fina saker :)

MALIN

Kul med lite nya grejer! Den första tröjan gillade jag verkligen! Kram

Flisan

sv: tack så mkt :D

Terese

Åh så snygga grejer!

sv: Tack fina! Tack snälla!
Kramis

Emelie Andersson

så mycket fint :)<3

sv: tack finis <3

Linn Strömberg

Sååå snygga köp!

Fanny

älskar den mintgröna färgen på tröjan!! :D Den är såå fin.

johanna

ååh kul med lite nytt!

Katarina

Snyggt! :)

Josse

fina inköp!

Matilda Johansson

Kul med lite nya kläder :)

Anonym

så mycket fint :)

Sofia Norell

så mycket fint:)

Tilda Barkselius

Härligt med nytt, jättesöt blus :)

Sarah

Tröjan me snörning e riktigt snygg :)

Emelie Andersson

sv: hihi tack så mycket, vilken perfekt tajming :) <3

Fanny

hoppas du får en bra start på veckan imorgon :D

Amanda

Fina grejer! :)

Har den tröjan med snörning i både svart och vitt.
Så himla snygga är dem. Vill ha i fler färger! Haha :P

Amanda CL

snygga saker :D

sv: jag hoppas det :)

Tilda

Jättefint! :)

Lydia

snyggt!

Johanna Davidsson

Vilka fina köp :)

JoJo

shopping är aldrig fel! :D

sv; tack för omtanken fina du! <3 tyvärr är jag sämre idag :( kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress