YES!
Igår kväll blev filmen klar och jag laddade upp den och anmälde mig! Nu är jag såååå nervös... Jag är så jäkla nöjd över att jag fick upp självfötroendet och vågade lägga ut den även om jag inte är helt nöjd och att jag faktiskt vågade skicka den till killarna som jag beundrar så mycket. DE KOMMER FREAKING SE MIG, AKSJSJAKA.
 
Okej, förlåt, haha, är bara lite hyper. Här nedan kan ni se min cover, och jag hoppas att detta uppmuntrar mig och ger mig självförtoende till att lägga upp fler videos och mina egna koreografier. Hoppas att även ni är nöjda, haha, med att äntligen få en dansvideo efter så lång tid. ^^
 
Nu är det bara att hålla tummarna och vänta på resultatet då...
 
Beatrice

Åh, vad kul! :)

Natalie Honkonen

Såå grym du är!:D

IDA-FOTO

Lycka till!!

Denise

Duktig du är!! :D Håller tummarna nu :D

Emelie Andersson

Fan vad grym du är, nu håller jag alla tummar och tår för att det ska gå hela vägen :) <3

Linn Strömberg

Alltså du är så himlahimla bra, och jag är så sjukt stolt över dig!

Josefine

Gud så grymt! Håller tummarna!

sv: Tack sp jätte mycket :)

Lydia

Shit vad du är duktig!!

Julia

Åh gud vad kul!
sv: Vad kul att du gillar det! kram

Terese

Duktiga du! Lycka till!

sv: Ja superroligt ska det bli!
Kramis

Flisan

sv: det vare verkligen :P

jessy

Gud va grym du är! :D Är helt impad alltså haha :D Håller tummarna för dig!!

Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på Beautyboulevard

WOW! Grym du är. Stort lycka till. Kram

coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas de går bra :)

Tuva Björnwall

åh vad himla duktig du är!! håller tummarna :D

Anonym

åh håller tummarna för dig, du är sååå duktig!! hoppas att du haft en bra helg och fint väder kommande vecka. Kram

Fanny

åh håller tummarna för dig, du är sååå duktig!! hoppas att du haft en bra helg och fint väder kommande vecka. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress